וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון: "לא דרשתי טרייד"

21.12.2006 / 11:10

הכוכב החדש של דנבר מכחיש שכפה על הנהלת הסיקסרס את העברתו, אבל מודה שהוא מרוצה מהמצב החדש. בראון בדרך חזרה לפילי?

בראיון ראשון מאז הטרייד הגדול ששלח אותו לדנבר תמורת אנדרה מילר, ג'ו סמית' ושתי בחירות בסיבוב הראשון בדראפט הקרוב, סיפר הלילה (בין רביעי לחמישי) אלן אייברסון לכתב ESPN סטיבן איי סמית', כי למרות הודעתו המפורשת של נשיא הסיקסרס, אד סניידר, על כך שכוכב הסיקסרס לשעבר דרש מהנהלת הקבוצה להעביר אותו בטרייד, אייברסון מעולם לא דרש את העברתו.

"התשובה" טען שהוא בסך הכל הביע בפני בילי קינג, ה-GM של המועדון, את חוסר שביעות רצונו מהמצב בפילי. למרות זאת, סיפר הכוכב שהוא מאושר מההעברה לדנבר. "זו הרגשה נפלאה, אני שמח שכל הסיפור הזה מאחורי", אמר AI. "הגעתי לסיטואציה מצוינת עבורי. אני אוהב את האוהדים שלי בפילדלפיה, אבל אני חושב שזה המקום הכי קשה בעולם לשחק בו, ובוודאי המקום הכי קשה להיות בו סופרסטאר. כל העיניים מופנות אליך, וכולם מצפים ממך להיות מושלם. מעצמם הם לא מצפים להיות מושלמים, ואותם אנשים שמבקרים אותי עושים טעויות כל יום. אבל אני מקבל את זה, כי דרשתי את זה בעצם זה שהגעתי לאן שהגעתי. בסך הכל עשר השנים שלי בעיר היו חוויה נהדרת בשבילי, הזמנים הטובים והרעים גם יחד".

הנאגטס דיווחו כי למעלה מארבעת אלפים כרטיסים נמכרו למשחק מול פיניקס בתוך שעתיים מרגע ההודעה על הטרייד שהביא את AI לעיר, משחק שנדחה בסופו של דבר בגלל סופת שלגים שמנעה מהסאנס, וגם מאייברסון, לנחות בקולורדו. באותו זמן גם נמכרו 340 מנויים עונתיים למשחקים של הקבוצה, שסובלת מתפוסת קהל נמוכה בפפסי סנטר.

סגן הנשיא של הנאגטס, מארק וורקנטיין, סיפר כי הנהלת המועדון התייעצה עם כרמלו אנתוני לפני שנתנה אור ירוק לביצוע העסקה. 'מלו עצמו אמר ל-"דנבר פוסט" כי הוא כבר דיבר עם אייברסון, וביטל את הטענות לפיהן שני הכוכבים לא יוכלו להסתדר עם כדור אחד בלבד. "אנחנו נסתדר", אמר. "אלן סיפר לי שנמאס לו לעשות הכל לבדו. בפילי הוא היה צריך לקלוע ולמסור ולשמור, וכאן, איתי ועם מרכוס קמבי וג'יי אר סמית' וכל היתר, הוא לא יישאר לבד במערכה. בנוסף, ההגעה שלו תוריד הרבה מהנטל המונח על כתפיי, ואני מצפה לכך בכליון עיניים". אייברסון יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הנאגטס בלילה שבין שישי לשבת, במשחק מול סקרמנטו.

לארי בראון בדרך חזרה לסיקסרס?

אחרי עזיבתו של אלן אייברסון, נשמעות בימים האחרונות שמועות עקשניות בקשר לחזרתו של לארי בראון, שהוביל את הסיקסרס לגמר ה-NBA ב-2001, לקבוצה. בראון מכהן כרגע כיועץ חיצוני ל-GM של הקבוצה, בילי קינג, והוא אינו פוסל מהלך שכזה. קינג סיפר אתמול כי "נדבר עם לארי על האפשרות הזו, אבל כרגע לא ברור אם משהו מעשי ייצא מזה".

* דאלאס וסיאטל עדיין מלקקות את הפצעים מהמשחק ביניהן הלילה. כוכבי שתי הקבוצות, דירק נוביצקי ורשארד לואיס, נטשו את המשחק כבר ברבע הראשון ולא חזרו לפרקט. נוביציקי, שסובב את הקרסול בצורה די חמורה, אמר לאחר הפציעה: "בכל פעם שדבר כזה קורה זה מפחיד אותך בהתחלה, אבל זה כבר קרה לי בעבר. הרופאים אמרו לי שמדובר בנקע בלבד ושאני אהיה בסדר". פציעתו של לואיס הגיעה לאחר שידו הימנית הסתבכה ברשת הסל בעת נסיון חסימה על אריק דמפייר, והוא מתח ככל הנראה גיד בידו. חומרת פציעתם של שני השחקנים תתברר במהלך 24 השעות הקרובות. גם כריס ווילקוקס מסיאטל לא סיים את המשחק, לאחר שקיבל מרפק בפניו ונזקק לתפרים. כזכור, אלן החמיץ כבר שבעה משחקים בגלל פציעה בקרסול, אך אמור לחזור בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully