וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאקווינטה, אודו, זבינה ורומא בדרך למילאן

21.12.2006 / 11:16

לפי הגזטה דלו ספורט כל הארבעה, בנוסף לקוואגלארלה מסמפדוריה, יהפכו רוסונרים כבר בינואר. מוראטי: "רציתי למכור את אינטר"

מילאן מתכננת להעביר לשורותיה לא פחות מארבעה שחקנים במהלך חלון העברות הקרוב בינואר, כך מדווח הגזטה דלו ספורט. לפי העיתון האיטלקי מדובר ב: וינצ'נזו יאקווינטה (אודינזה), מאסימו אודו (לאציו), ג'ונתן זבינה (יובנטוס) ופלאביו רומא (שוער מונקו) שיעשו את דרכם לרוסונרי. שם נוסף שיעשה את דרכו למילאן, לפי העיתון, הוא פאביו קוואגלארלה מסמפדוריה.

מוראטי חיפש למכור את אינטר

מאסימו מוראטי, נשיא אינטר, הודה אתמול (רביעי) כי היה קרוב למכור את את קבוצתו האהובה באפריל השנה. היום החיים צבועים בוורוד בכל הנוגע לנראזורי, שנמצאת בראשות הסרייה A אחרי מאזן מדהים שכולל 10 ניצחונות רצופים, אבל מוראטי מודה שרק לפני שמונה חודשים, טרם התפוצצה פרשת השחיתות בכדורגל האיטלקי, המצב היה שונה.

"באפריל הגעתי לנקודה שלא יכלתי לסבול יותר את המצב", אמר נשיא אינטר למגזין "ל'אספרסו". "נמאס לי, ובזמנו לא ציפיתי שהאמת בנוגע לשחיתות תצא לאור מהר כל כך.

"הרגשתי שכל עוד השיטה תמשיך לעבוד, תמיד נגמור במקום השני, אז התקשרתי למספר בנקים וביקשתי שיתחילו בתהליך מכירת אינטר", המשיך לספר טיקון הנפט בגילוי לב.

"אבל בקיץ התפוצצה הפרשה, ורציתי לראות כיצד זה ייגמר. הייתי חייב להבין אם כל מה שחשבתי לאורך השנים היה נכון". הסוף, נכון להיום, ידוע: אינטר זכתה באליפות מן ההפקר והשנה היא השליטה הבלעדית בדרך לסקודטו מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully