וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "זו לא ריאל שאני מכיר"

21.12.2006 / 19:00

מאמן הקבוצה בהלם אחרי ההפסד. גאגו בדרך. רונאלדיניו הופך לספרדי. אירורטה פוטר מבטיס. אביו החטוף של קשר אספניול, ג'ונאתס, שוחרר.

פאביו קאפלו נשאר בהלם מוחלט. מאמן ריאל מדריד ראה את שחקניו מושפלים בסנטיאגו בירנבאו, חוטפים שלושה שערים מרקראטיבו ומובסים 3:0.

"אלה לא השחקנים שלי כפי שאני מכיר אותם", אמר קאפלו לאחר המשחק. "אין לי תשובות אחרי משחק כזה. אני לא יודע מה קרה. דיברנו על הספסל ואין לי מושג איך 11 שחקנים גילו יכולת כל כך חלשה. זהו הפסד בלתי מוסבר".

מי שקיבל קריאות בוז הוא בלם הקבוצה וכדורגלן השנה באירופה, פאביו קנאברו. האוהדים כינו אותו "קנא-מאלה" ("קנאבה-רע"), לאור ההתדרדרות ביכולתו.

עוזי דן מ"הארץ" מוסיף, כי לפחות בשורה טובה אחת יש לריאל: פרננדו גאגו יצטרף לשורותיה. גאגו חלם לשחק בריאל מדריד, וכאשר רק כסף עומד בינך לבין הגשמת החלום - ויש לך כסף - הרי תגשים אותו. לאחר שהמו"מ בין בוקה ג'וניורס לריאל כבר פוצץ בעקבות הפרש של שלושה מיליון יורו (הספרדים הציעו 18 מיליון, הארגנטינאים דרשו 21 מיליון), נמצא פיתרון יצירתי מצד השחקן עצמו.

גאגו, "פרננדו רדונדו החדש", הסכים לוותר על 15% שמגיעים לו מדמי המעבר - 3.15 מיליון יורו במקרה של דרישת הנשיא מאוריסיו מאקרי, ובבוקה הסכימו להצעה המקורית של ריאל.

לאחר שהתפוצץ המו"מ קפצו גם ברצלונה, אתלטיקו מדריד ומילאן על המציאה, אולם גאגו הבהיר כי שאיפתו היא לשחק בריאל, כמו רדונדו. הוא סיכם לפני כשבועיים את תנאיו בריאל וירוויח 2.7 מיליון יורו לעונה, כך שאין מה לדאוג לו.

גונסאלו היגואין עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות וחתם בריאל לשש שנים וחצי. הקבוצה השלימה בכך את הרכש שלה בחלון ההעברות. היא הוציאה 36 מיליון יורו, סכום שיא עבור החלון של ינואר, תמורת שלושה דרום אמריקאים צעירים - גאגו בן ה-20, היגואין בן ה-19 ומרסלו, מגן פלומיננזה בן ה-18.

צרות בגזרת אוואט

לה קורוניה לא מפסיקה לקבל בראש. התבוסה בסביליה 4:0 הייתה השניה שלה בתוצאה הזו בתוך ארבעה ימים. מהקבוצה לא מגיעים מסרים (עדיין) בקשר למעמדו של המאמן, חואקין קפארוס, שמצידו מעדיף לפרגן ליריבה: "זו קבוצה טריה, בריאה, נלהבת שמריחה כמו אלופה. רצינו לעשות משהו אחרי השער הראשון שספגנו, ואז בא השני ומוטט אותנו".

רונאלדיניו יקבל אזרחות ספרדית

רונאלדיניו צפוי לקבל אזרחות ספרדית בתחילת השנה החדשה. בכך יצטרף שחקנה הברזילאי של ברצלונה לחברו המקסיקני לקבוצה, רפאל מארקס, שקיבל אזרחות אירופאית בחודש האחרון. מה שפותח אפשרויות רבות לברצלונה, שכמו כל קבוצה ספרדית בלה ליגה, יכולה להחתים רק 3 שחקנים שאינם אזרחים באיחוד האירופאי, ועד עכשיו היו אלה: רונאלדיניו, מארקס ואטו. כעת, המאמן פרנק רייקרד יכול לקדם את הכשרון המקסיקני הצעיר ג'יאובני דוס סאנטוס מהנוער, וישאר לו מקום לזר אחד נוסף.

*שוער שטוטגארט, טימו הילדבראנד, צפוי להילחם עם סנטיאגו קאניזארס על האפודה הראשונה בוולנסיה, כך לפי הדיווחים בגרמניה. השוער בן ה-27, שמסיים את החוזה בשטוטגארט בקיץ הקרוב, לא אהב את החוזה החדש שהציעו לו בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אביו החטוף של קשר אספניול שוחרר

אביו החטוף של קשרה הברזילאי של אספניול, ג'ונאתס, שוחרר היום (חמישי) לחופשי על ידי המשטרה. זה היה המקרה השלישי בתקופה האחרונה בה נחטף בן משפחה של כדורגלן ברזילאי למטרת כופר. לפני כן היו אלה אחותו של ריקרדו אוליברה ממילאן, ואימו של לואיס פביאנו מסביליה. גם אימו של רוביניו הוחזקה 40 יום לפני שעבר לריאל מדריד ב-2004.

חביאר אירורטה מאמנה של ריאל בטיס הפך היום (חמישי), למאמנה לשעבר של הקבוצה. בטיס מדורגת מתחת לקו האדום בליגה הספרדית ולאחר פגישה בין אירורטה להנהלת הקבוצה, הסכימו שני הצדדים על כך שצריך לבוא שינוי בקבוצה, וכי עזיבת המאמן היא זו שתחולל אותו.

"בשבועות האחרונים האווירה היתה מתוחה, אבל עכשיו ריאל בטיס צריכה שינוי כיוון", אמר נשיא הקבוצה חוסה ליאון. אירורטה הצטרף לבטיס בקיץ האחרון אחרי שלא אימן כשנה, וכעת יצטרך לחפש שוב את דרכו בכדורגל הספרדי. בורסת השמות עדיין אינה רוחשת בקשר לשמו של המאמן המחליף.

עדכון ראשון: 10:00, 21/12
עדכון אחרון: 19:00, 21/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully