וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר, עשר של קבוצה

20.12.2006 / 23:51

לאציו תעצור את אינטר באולימפיקו? הנראזורי ענו ב-0:2 וניצחון עשירי ברציפות. רומא - טורינו 1:2. מילאן חזרה לנצח עם 0:3 על קטאניה

משחקי המחזור ה-17 נערכו הערב באיטליה ובסיומם נשתמר הסטטוס-קוו בצמרת הטבלה. אינטר הגיעה לאולימפיקו למפגש טעון מול לאציו וניצחה 0:2. רומא עלתה צפונה כדי לפגוש את טורינו והשיגה ניצחון 1:2. פאלרמו לא נתנה לשתי יריבותיה בצמרת לברוח, והביסה את האחרונה בטבלה אסקולי 0:4. מילאן, אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, סוף סוף רושמת ניצחון, 0:3 על קטאניה בסן-סירו.

אינטר כבשה את האולימפיקו

לאציו - אינטר 2:0

מוליכת הטבלה, ללא אדריאנו בהרכב הפותח, שלטה לאורך המחצית הראשונה ובאה על שכרה כשהארגנטינאי אסטבן קמביאסו בעט פנימה ממרכז הרחבה והעלה אותה ליתרון 0:1 בדקה ה-39. בתוספת הזמן של המחצית זלאטן איברהימוביץ' נתפס בנבדל, אך החליט להמשיך את המהלך ובעט את הכדור. שופט המשחק לא היסס להוציא לשבדי כרטיס צהוב שני והרחיקו.

בדקה ה-60 הכניס רוברטו מאנצ'יני את אדריאנו, למרות כל הבעיות שהיו איתו במהלך השבוע, אבל מי שהבטיח את הניצחון היה דווקא מרקו מטראצי. הבלם המפורסם בעולם נגח בדקה ה-85 כדור קרן אל חיבורי שערו של אנג'לו פרוצי ואינטר מנצחת 0:2 ושומרת על פער 7 הנקודות מרומא שבמקום השני.

רומא לא נשברת

טורינו - רומא 1:2

בדקה ה-26 הציל שוער טורינו כריסטיאן אביאטי פנדל שבעט פרנצ'סקו טוטי. אבל אם הקיסר הרומאי לא פוגע, אין לג'יאלורוסי מה לדאוג כי אלסאנדרו מנצ'יני נמצא חזק בעניינים וצמד שלו בדות 37 ו-80 הבטיחו שרומא תשאר צמודה ליריבתה ממילאנו. אלסאנדרו רוסינה צימק עבור טורינו בדקה ה-89, אבל זה היה מאוחר מדי בכדי לחולל שיוויון דרמטי ורומא מנצחת את טורינו 1:2.

פאלרמו ניצמדת למובילות, מילאן סוף סוף מנצחת

פאלרמו - אסקולי 0:4

הקבוצה מסיציליה היתה חייבת ניצחון כדי להישאר דבוקה למוליכות הטבלה אינטר ורומא. שער של מארק ברשיאנו העלה את הסיציליאנים ליתרון 0:1 בדקה ה-15. במחצית השנייה המארחים כבר היו משוחררים יותר ושערים של יוג'יניו קוריני (דקה 53) וג'ובאני טדסקו (דקה 84) הקנו יתרון 0:3 לפאלרמו. קירו קאפואנו דפק בתוספת הזמן את המסמר הרביעי בארונה של אסקולי וקבע 0:4 לפאלרמו. אסקולי מדורגת אחרונה בטבלת הסרייה A עם 0 ניצחונות ו-6 נקודות בלבד מ-17 משחקים.

מילאן - קטאניה 0:3

כבר בדקה הרביעית קבע קאקא סיפתח מוצלח למילאנזים כשקבע יתרון 0:1 ממסירה של אלברטו ג'ילארדינו. למרות השער המוקדם, קטאניה לא נבהלה והמחצית היתה שווה כוחות. במחצית השנייה הצליחו המילאנזים להעלות סוף סוף חיוך על פני אוהדיהם המיוסרים כשג'ילארדינו קבע 0:2 בדקה ה-82. קאקא השלים צמד בדקה ה-87, קבע 0:3 וקרלו אנצ'לוטי וחבורתו רשמו סוף סוף ניצחון אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות.

שאר התוצאות:

מסינה - פארמה 1:1
אטאלנטה - אודינזה 2:1
קייבו - רג'ינה 2:3
סמפדוריה - ליבורנו 1:4
קליארי - פיורנטינה 2:0
אמפולי - סיינה 0:1

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully