וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאכן שוב העיפה את באיירן מהגביע

20.12.2006 / 23:26

אלופת גרמניה לא הפסידה בגביע למעלה משנתיים מאז ההפסד לאאכן, אך זה קרה לה שוב, 4:2. צ'לסי גברה על ניוקאסל בגביע הליגה

הפעם האחרונה שבאיירן מינכן הפסידה בגביע הגרמני הייתה בפבואר 2004, ומאז זכתה פעמיים בגביע, וניצחה 14 משחקים ברציפות. ההפסד ההוא היה באאכן, וגם היום (רביעי) היא הפסידה באאכן, 4:2, והדאבליסטית הגרמנית הודחה בשמינית גמר הגביע.

רהגאקאמף פתח עם שער מהיר בדקה ה-11 בבעיטת עונשין נפלאה, הכפיל את התוצאה בדקה ה-39, ואברס קבע 0:3 מדהים עוד לפני המחצית. פודולסקי (47) צימק, ואן בומל (68) בבעיטה אדירה קבע 3:2, ובאיירן כבר הרגישה שהיא מצליחה להשוות, אבל אז שלאודרף (90) נעץ את המסמר הרביעי, ובאיירן עפה מהגביע.

בשאר המשחקים, לעומת זאת, לא היו הפתעות. וולפסבורג לא התקשתה מול גראוטר פורת, והעפילה לרבע הגמר אחרי ניצחון 1:3. ז'ינווק (17), קילמוביץ' (56) והוגנדרופ (90) כבשו לאורחת, רייזינגר (83) רק צימק באופן זמני.

האנובר גברה 0:1 על דואיסבורג משער באליטש בדקה ה-45. קיקרס אופנבך ניצחה 1:2 את בורגהאוסן.

דרוגבה שוב עשה את זה

לפני שבועיים צ'לסי הייתה רחוקה שמונה נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד ואירחה את ניוקאסל למשחק קשה. אז דרוגבה כבש את השער היקר לזכות האלופה דקות ספורות לסיום, שאיפשר לה לצמק בהמשך את הפער לשתי נקודות. היום (רביעי) אותו תסריט בדיוק התרחש, כשדרוגבה שוב הצליח לעקוץ 10 דקות לסיום. צ'לסי עוד פעם ניצחה 0:1, והבטיחה את עלייתה לחצי גמר גביע הליגה.

טוטנהאם נזקה ל-120 דקות משחק כדי לעלות לשלב הבא ועשתה את זה בסופו של דבר אחרי ניצחון 0:1 על סאות'נד משער ניצחון של ג'רמיין דפו בדקה ה-115.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully