וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: סיכום מהאשז

רועי פרידמן

20.12.2006 / 6:59

אוסטרליה החזירה לעצמה את התואר אחרי ניצחון חלק על אנגליה. הודו ניצחה לראשונה בהיסטוריה בדרום אפריקה את המארחים

כדור שני, אחרי הפסקת הצהריים של היום האחרון, שיין וורן הגיש כדור מסובב למונטי פאנסר, שהוא לא ידע מה לעשות איתו, והכדור פגע בסטאמפס. פה פרצו החגיגות בפרת', כשאוסטרליה ניצחה שוב את סדרת האשז – סדרת הטסט נגד אנגליה.

ריקי פונטינג החליט לחבוט ראשון, וזה לא התחיל בקלות עבור האוסטרלים. מת'יו הוגארד פסל את מת'יו היידן אחרי שעה של משחק, וסטיבן הרמיסון, חזר לכושר אחרי שפסל מיג את פונטינג. אלא שהאיש של אנגליה בסיבוב הראשון היה מונטי פאנסר. הרבה ביקורות היו באנגליה על אי שיתופו, והוא החזיר בגדול. 5 פסילות, ועוד 4 של הרמיסון ואוסטרליה נפסלת במהלך היום הראשון ל-244, כשרק מייקל האסי עם 74 בלי להפסל, עבר את ה-50.

אלא שאנגליה, חזרה להרגלים ישנים. למלא את הדלי ואח"כ לבעוט בו. אנדי סטראוס עם 45 וקווין פיטרסן עם 70 היו היחידים שעשו משהו, ומשחק הגשה מאוזן של האוסטרלים, סטיאורט קלארק עם 3 פסילות, ברט לי, גלן מק'גראת' ואנדרו סיימונדס עם שניים כ"א, ושיין וורן עם האחרונה, ואוסטרליה מסיימת עם יתרון מינימלי.

הסיבוב השני של אוסטרליה נפתח כשהוגארד פסל את ג'סטין לאנגר בהגשה הראשונה, אלא שמלבד סיימונדס כל 5 החובטים הבאים עברו את ה-50. פונטינג חזר עם 75, היידן פספס את המאה עם 92, האסי הוסיף 103, מייקל קלארק עם 135 בלי להפסל, ואדם גליכריסט היה זקוק רק ל-59 הגשות כדי לעבור את המאה, 3 יותר מהשיא למאה המהיר, ששייך לוויוו ריצ'ארדס מהודו המערבית.

פונטינג סיים את הסיבוב ואנגליה היתה זקוקה ל-557 נקודות כדי לנצח. לי פסל בהגשה הרביעית את סטראוס כשאין עדיין נקודות על הלוח, אך אליסטר קוק ואיאן בל החזירו את אנגליה למשחק, כשקוק עבר את המאה. מק'גראת' פסל את קוק והוגארד, ואוסטרליה התקרבה לנצחון, אלא שפיטרסן ואנדרו פלינטוף החזירו שוב את אנגליה למשחק. שניהם עברו את ה-50 לפני ששיין וורן הכה שוב. הגשה מדוייקת אל מתחת למחבט של פלינטוף ואל הסטאמפס, ואנגליה כבר לא חזרה.

תוצאה:

אוסטרליה 244 ו-527 ל-5 (סיום יזום)
אנגליה 215 ו-350

אוסטרליה ניצחה ב-206 נקודות ומובילה 0:3 בסדרה. מייקל האסי נבחר לאיש המשחק. משחק מספר 4 יחל בלילה שבין ראשון לשני ב-02:30 שעון ישראל במלבורן. שידור ישיר ב-FOX.

הודו עושה היסטוריה

נצחון היסטורי להודו, כשהיא מנצחת פעם ראשונה את דרא"פ בדרא"פ. במשחק ביוהנסבורג, ראהול דראוויד החליט לחבוט ראשון, ולמרות הפרעות של מזג האוויר, היו אלו המארחים ששלטו. שלושת רבעי שעה של משחק ושני הפותחים, ווסים ג'אפר ווירנדר סהוואג, חזרה בחדר ההלבשה, באדיבותם של שון פולוק ומקאייה נ'טיני. דראוויד, ביחד עם סצ'ין טנדולקר, החלו להחזיר את האורחים למשחק, עד שז'אק קליס נפטר משניהם. סוראב גנגולי, הקפטן לשעבר חזר עם 51 בלי להפסל, אלא שהודו נפסלה בסופו של דבר ל-249. פולוק סיים עם 4 פסילות ונ'טיני עם 3.

אלא שכאן החל המופע של סנתאקומאר סריסאנת'. 5 פסילות כשרק אשוול פרינס ואנדרה נל עברו את ה-20, ושלושה שחקנים סיימו עם אפס נקודות, דרא"פ נפסלת ל-84 בלבד. וי וי אס לקסמן עם 73 בעזרת 37 של זהיר ח'אן ו-33 של סהוואג עזרו להודים להגדיל את היתרון, כשפולוק, נ'טיני ודייל סטיין פסלו שלושה חובטים, פולוק עם הפסילה ה-400 בקריירה, ודרא"פ היתה צריכה 402 כדי לנצח. הם פתחו רע, כשהרשל גיבס נפסל באובר הראשון ללא נקודות על הלוח, והם התדרדרו ל-164 ל-6. כאן פרינס, עם 97 ופולוק עם 40, החלו להחזיר את הדרום אפריקאים למשחק, אבל שתי הגשות מושלמות של אניל קומבלה נפטרו משניהם, והודו משיגה ניצחון היסטורי.

תוצאה :

הודו 249 ו-236
דרא"פ 84 ו-278

הודו ניצחה ב-123 נקודות, ומובילה 0:1 בסדרה של שלושה משחקים. סנתאקומאר סריסאנת' נבחר לאיש המשחק. משחק מספר 2 יחל ביום שני בשעה 10:00 בבקר שעון ישראל בדרבן, שידור חי ב-FOX, עם תחילת המשחק, או בתום השידור החי ממלבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully