וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקראטיבו הדהימה בברנבאו

20.12.2006 / 23:56

ניצחה את ריאל 0:3 פחות מיממה אחרי שארבעה מאוהדיה מצאו את מותם בדרך למדריד. עוד הפסד לאוואט ולה קורוניה, 4:0 לסביליה

המחזור ה-16 בליגה הספרדית הוקדם להערב (רביעי) בגלל חג המולד. מי שחגגה אותו ברגשות מעורבים הייתה רקראטיבו הואלבה. מצד אחד היא הדהימה בברנבאו עם ניצחון 0:3 על ריאל מדריד. מצד שני, פחות מיממה לפני המשחק הזה מצאו ארבעה מאוהדי הקבוצה את מותם בתאונת דרכים קטלנית בדרך מהואלבה למדריד.

החגיגה של רקראטיבו החלה בדקה ה-35 כאשר פלורן סינאמה פונגול הצרפתי הצליח להעביר את שחקן השנה בעולם, פאביו קנבארו ולהכניע את קסיאס. 7 דקות בתוך המחצית השניה, אותו קנבארו וגוטי איבדו את הריכוז וראו את אוצ'ה בורח להם כדי לכבוש את השני. אמיליו ויצ'יירה השלים את החגיגה על הפצעים של ריאל עם שער שלישי ואחרון בדקה ה-90. ריאל מדריד נותרה במקום השלישי, רקראיבו עלתה למקום השביעי.

מי שהרוויחה כפליים הייתה מוליכת הטבלה סביליה. היא שמרה על מקומה הראשון אחרי ניצחון 0:4 על לה קורוניה של דודו אוואט והגדילה את הפער מריאל מדריד ל-5 נקודות. לברצלונה 4 נקודות פחות מלסביליה, אבל גם שני משחקים חסרים. ללה קורוניה המידרדרת זה היה המשחק התשיעי ברציפות ללא ניצחון.

דודו אוואט היה חלש מאוד כמו שאר חבריו לקבוצה. בדקה ה-27 הוא ראה את הכדור הראשון שנכנס לרשת מבעיטה של פרדי קאנוטה. בדקה ה-63 לואיס פביאנו הוכשל ברחבה וקאנוטה השלים צמד כשדייק בפנדל. אותו לאיס פביאנו כבש את השלישי לסביליה כעבור דקה אחת בלבד. אלבס כבש את הרביעי בדקה ה-73 ומוטט סופית את לה קורוניה. עבור דודו אוואט, זו הייתה הרביעיה השלישית שהוא ספג בשלושה שבועות ובסך הכל השוער הישראלי ראה את הכדור של היריבה נכנס לרשת 16 פעמים בחודש האחרון.

שאר המשחקים

סנטאנדר - ויאריאל 1:2

ניצחון חשוב שהרחיק את סנטאנדר משמעותית מהתחתית. בדקה ה-48, כריסטיאן אלברז שלח כדור משמאל לרובן גונזאלס, שהרשית את הראשון. בדקה ה-64 גונזאלו קולסה בעט מהאוויר ממסירה של גראיי וכבש את השני. מרכוס גארסיה צימק לויאריאל בדקה ה-86.

אוסאסונה - לבנטה 1:2

אוסאסונה עלתה למקום השמיני וחלפה על פניה של חטאפה. שתי דקות אחרי שלורן רובר מלבנטה הורחק, אוסאסונה ניצלה את היתרון המספרי ועלתה ל-0:1 משער של קרוצ'אגה בדקה ה-57. בדקה ה-71 אוסאסונה כבשה את השני ממבצע משותף של חואנפראן ורוברטו סולדאדו שכבש. נינו כבש שער מצמק בדקה ה-90.

חימנסטיק - בטיס 1:0

בטיס נותרה מתחת לקו האדום, אבל היא השיגה ניצחון תחתית חשוב, שפתח פער של חמש נקודות בינה לבין חימנסטיק, שנועלת את הטבלה. דני הוכשל ברחבה בדקה ה-59 ובטיס זכתה בפנדל. מרכוס אסונסאו דייק וכבש את השער היחיד במשחק.

חטאפה - אספניול 1:0

המארחים קיוו לניצחון שיקרב אותם לצמרת, אלא שבסופו של דבר היו אלה הקטאלונים, שהצליחו לתפוס מקום הרבה יותר נעים במרכז הטבלה. ראול טאמודו הכניע את אבונדנזיירי בדקה ה-74 כדי לכבוש את שער הניצחון לאספניול.

סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully