וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר, אובזילר סלע ואוקון בחצי גמר אליפות ישראל

20.12.2006 / 18:33

אם לא תהיינה הפתעות בחצי הגמר, שחר פאר וציפי אובזילר יתמודדו על התואר. אוקון, סלע, לוי וישי חדש בחצאי גמר הגברים

שחר פאר וציפי אובזילר, שתי הטניסאיות הבכירות בארץ ושתי המדורגות ראשונות באליפות ישראל, העפילו היום (רביעי) בקלות לחצי הגמר באליפות ברעננה. פאר הפסידה במשחקון אחד בלבד מול אסתר מסורי בדרך לניצחון 0:6, 1:6. אובזילר ניצחה את דורון מורבניק 0:6, 0:6. פאר ואובזילר יוכלו להיפגש רק במשחק הגמר ביום שישי ובדרך לשם הן יצטרכו לעבור עוד משוכה אחת. פאר תתמודד ביום חמישי מול קרן שלמה, שניצחה את ויקטוריה צייטלין 5:7, 0:6. אובזילר תפגוש את יוליה גלושקו, שניצחה את אילנה אגרנוביץ' 1:6, 2:6.

היום הושלמה גם תמונת חצאי הגמר לגברים וגם כאן לא נרשמו יותר מדי הפתעות. נועם אוקון הזיע מול אמיר חדד, אבל ניצח בסופו של דבר 6:4, 4:6, 3:6. גם הראל לוי נלחם בשיניים בשלב הזה מול עמית ענבר, אבל ניצח בסופו של דבר 6:4, 6:7, 4:6. דודי סלע גבר על אמיר ויינטרוב 1:6, 5:7. ה"מיני הפתעה" היחידה הגיעה מכיוונו של ישי חדש, שניצח את האלוף היוצא דקל ולצר 4:6, 6:2, 5:7. ולצר כבר הוביל 2:5 במערכה השלישית והמכרעת, אבל ישי חדש הדהים עם ניצחונות בחמישה משחקונים רצופים.

נועם אוקון יתמודד בחצי הגמר מול ישי חדש ודודי סלע יפגוש את הראל לוי. איגוד הטניס הודיע היום כי בתום האליפות ביום שישי, הוא יוציא הודעה מסודרת לעיתונות עם תגובה למכתבו של הראל לוי, שמתח ביקורת על התנהלות האיגוד. מהאיגוד נמסר כי הוא מתכוון להיכנס למאבק חזיתי עם כל המשמיצים ולהוכיח את צדקתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully