וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאנו שוב מחוץ לסגל של ריאל

20.12.2006 / 15:54

החלוץ נתפס כשהוא מבקר את קאפלו. המאמן בתגובה לא רשם אותו למשחק מול רקראטיבו, שמתאבלת על 4 מאוהדיה שנהרגו בדרך למדריד

אנטוניו קסאנו מחוץ לסגל ריאל מדריד למשחק היום (רביעי) נגד רקראטיבו הואבלה, בגלל שנתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה מבקר את מאמנו, פאביו קאפלו.

החלוץ האיטלקי, שכבר הושעה באוקטובר ע"י קאפלו בשל התחצפות, נשאר על הספסל במשחק סוף השבוע מול אספניול, דבר שהרגיז אותו מאוד. מצלמות הטלוויזיה תפסו את חילופי הדברים שהתנהלו בינו לבין חברו לספסל, מאמאדו דיארה. וזה מה שנאמר שם:

-דיארה: "אני לא משחק הרבה כמו אמרסון. אני ואתה (לקסאנו) תמיד בחוץ".

-קסאנו: "קאפלו לוקח בחשבון רק את אותם השחקנים, זה או ואן ניסטלרוי או ראול. אם ראול לא משחק, זה יהיה בקהאם, או רונאלדו. אחר כך באים בחשבון רוביניו או רייס".

כאמור, קאפלו לא אהב לשמוע את תוכן השיחה הפרטית ושתי הזקנות מהספסל נשארו מחוץ לסגל למשחק היום.

4 אוהדי רקראטיבו נהרגו, ההתאחדות: "המשחק ייערך כמתוכנן"

רקראטיבו הואבלה ביקשה לדחות את המשחק נגד ריאל מדריד בעקבות מותם של ארבעה מאוהדיה היום (רביעי) בתאונה, כשאוטובוס שהסיע את האוהדים למשחק התהפך בדרכו למדריד. מלבד לארבעת ההרוגים ישנם גם 35 פצועים.

"ביקשנו לבטל את המשחק, זה הדבר האנושי ביותר לעשות", הודיע נשיא רקראטיבו, פרנצ'יסקו מנדוזה, לתחנת הרדיו של מארקה. "הודענו לריאל מדריד ולרשויות המוסמכות, אבל הבנו שהביטול עשוי להיות בלתי אפשרי מאחר וקשה למצוא תאריך חלופי בלוח השנה. בכל מקרה אני לא אגיע למשחק, מקומי בחזרה בהואלבה". ההתאחדות הספרדית הודיעה שהמשחק ייערך כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully