וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לצאת מההלם

לי בוץ ורומן רוזנבלט

21.12.2006 / 6:15

הפועל ת"א ומכבי הרצליה ייפגשו (19:00, ספורט 1) במשחק השלמה, בצל פרשת רימון ההלם. הוארך מעצרו של הקצין החשוד בזריקת הרימון

כמיטב המסורת המתפתחת לאחרונה בישראל, כל ידיעה חייבת להיפתח בתחנת המשטרה. בית משפט השלום בת"א החליט הבוקר (חמישי) להאריך את מעצרו של יוגב קרסטד, אוהד הפועל ת"א בן 20 מרמת השרון, בארבעה ימים. קרסטד, המשרת כקצין בהנדסה קרבית, חשוד בזריקת רימון ההלם שנזרק במהלך משחק הליגה בין הפועל ת"א לבית"ר ירושלים בבלומפילד. קרסטד טען כי הוא חף מפשע, אך השופטת רחל גרינברג טענה כי קיים חשש שבמידה והאוהד ישוחרר הוא ישבש הליכי חקירה. לוואלה! ספורט נודע כי החשוד הגיע למשחק לבוש במדי צה"ל, בעוד שמצלמות האבטחה בבלומפילד קלטו את הזורק, כשהוא לבוש בקפוצ'ון ופניו מכוסות.

ובחזרה לכדורגל: במשך שבועות מדברים שחקני הפועל ת"א על כך שמצבם בליגה מעולה מכיוון שהם נמצאים במרחק של 5 נקודות בלבד מהמקום הראשון ועדיין יש להם משחק השלמה מול מכבי הרצליה. אז משחק ההשלמה המיוחל עומד בפתח והאדומים מאוד רוצים לצאת לפגרה ללא משחקים חסרים ורק 2 נקודות הפרש מבית"ר ירושלים בראש הטבלה.

חניכיו של שום ערכו אתמול (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק המדובר מחר, ובקבוצה קיוו כי כל החולים בשפעת המסתורית יחלימו ויעמדו לרשותו של המאמן. החולים החלימו והתאמנו אך בינתיים התגלה חולה חדש, שי אבוטבול, שנשאר היום בביתו ולא ישחק מחר.

שום מתכנן מספר שינויים לעומת ה-11 שפתחו מול בית"ר ירושלים בתחילת השבוע, כשסלים טועמה ויגאל אנטבי, שערכו היום אימון מלא, יפתחו מחר בהרכב. מאור פרץ צפוי לרדת לספסל, כשבקישור עדיין לא ברור אם ברוך דגו או גילי ורמוט יוותרו על חולצת ההרכב לטובתו של סלים טועמה. גם איבן יוליץ', שאמור להתחיל לארוז בימים הקרובים לקראת עזיבתו את הקבוצה, יחזור לספסל, כשההתלבטות של שום היא האם לעלות עם איבזיטו אוגבונה, שלא שיחק מול בית"ר בעקבות אותה שפעת מסתורית, או לשחק עם ברדה כחלוץ.

"מצפה לנו משחק שונה מהמשחק מול בית"ר", הסביר סלים טועמה. "מכבי הרצליה היא קבוצה טובה וזה משחק קשה. קבוצות שכביכול נחותות ממך, הן קבוצות שנלחמות והופכות את המשחק לקשה יותר. אני מקווה שנצא עם שלוש נקודות ושלא נאבד נקודות שבנינו עליהן בתקופה האחרונה".

גם טל חן נותן הרבה כבוד ליריבה: "מכבי הרצליה היא קבוצה מאוד קשה וראינו את זה במשחק שלהם בשבוע שעבר מול מכבי פ"ת. הם יעשו לנו חיים קשים במשחק. אם לא נשיג את שלוש הנקודות זה לא יהיה טוב עבורנו, אבל גם הרצליה חייבת את הנקודות. נעשה את המקסימום כדי לנצח, אבל זה משחק שאפשר לצאת ממנו גם בלי אף נקודה".

הבלם הארגנטינאי, חאבייר פאאס, ייצא מיד בסיום המשחק לחופשת מולדת בארגנטינה, במסגרתה יחמיץ את משחק הליגה הראשון לאחר הפגרה מול הכח עמידר ר"ג. לפני האימון הקדישו השחקנים מספר דקות לצילומים עם בנו של האפסנאי, מורי דדון, שיחגוג בר מצווה בשבוע הבא.

לאחר טענות האוהדים לפני המשחק מול מלאדה בגביע אופ"א, החליטה הנהלת הפועל ת"א להוזיל מחירים לקראת המשחק מול גלאזגו ריינג'רס בבלומפילד. כרטיס למשחק לשערים 4,5 יעלה 70 ש"ח למנויים ו-80 ש"ח מחיר רגיל, לשער 7 - 90 ש"ח למנויים ו-120 ש"ח מחיר רגיל, לשערים 2 ו-13 - 120 ש"ח למנויים ו-150 ש"ח מחיר רגיל, לשער 1 - 250 ש"ח למנויים ו-300 מחיר רגיל. מאות כרטיסי נוער לשערים 10,11 ימכרו במחיר של 50 ש"ח.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, חאבייר פאאס, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ואליד באדיר, סלים טועמה (ברוך דגו) גילי ורמוט, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

עדכון ראשון: 20.12.06 13:00
עדכון אחרון: 21.12.06 13:17

הרצליה לא עורכת שינויים בהרכב

מכבי הרצליה סיימה אתמול (רביעי) את הכנותיה לקראת משחק ההשלמה מול הפועל תל אביב. הרכב הקבוצה צפוי להיות דומה לזה שהוציא ביום שבת נקודה במשחק החוץ מול מכבי פתח תקוה. בשל היעדרותו של המגן השמאלי אייל טרטצקי, שצבר 5 כרטיסים צהובים, צפוי לפתוח איתן עזריה בעמדת המגן השמאלי ואילו חי בן לולו ישחק באגף ימין. שי מימון יחזור לסגל הקבוצה.

מיד לאחר המשחק צפוי מאמן הקבוצה פרדי דוד להחליט, יחד עם הנהלת הקבוצה, לגבי השחקנים הזרים שהוא מתכוון להשאיר בקבוצה, ואשר החוזה שלהם מסתיים בתקופה הקרובה. מדובר באיבון ארייטה, פטי יאבלנקה ובליאוניד קרופניק שאינו משחק על משבצת הזר. במקביל ממשיך דוד לחפש שחקני חיזוק לחלק הקדמי.

בהקשר הזה מכבי הרצליה פנתה לג'ף טוטואנה, אך העניין עדיין תקוע בשל העלויות השכר הגבוהות של הקונגולזי. בקבוצה ממתינים להחלטת מכבי חיפה בנוגע לשחרור של עדן בן בסט במהלך ינואר, ומקוים שהחלוץ הצעיר יחתום בשורותיהם ולא במכבי נתניה שמעוניינת גם כן בשחקן. לאחר המשחק ייצאו חלק מהשחקנים הזרים, ארייטה, דייויס וקימוטו לחופשת מולדת של מספר ימים וישוב בשבוע הבא.

הרכב משוער: יוסי שקל; חי בן לולו, יה יה פטי, ליאוניד קרופניק, איתן עזריה; מהראן ראדי, דהייו דיוויס, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים; שלומי טולדו, פפי קימוטו

עדכון ראשון: 20.12.06, 21:42
עדכון אחרון: 21.12.06, 08:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully