וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות מחודשת בצפון

שגיא ניר

20.12.2006 / 12:54

גליל עליון שיחררה את הגארד טוני סטוקמן והפורוורד דונלד קול, שהגיע רק לפני חודש. מיקינג יעזוב את עפולה אם לא יתגבר על פציעתו

הפגרה בת החודש שנחתה על ליגת העל, מזמנת לא מעט תכניות על שינויים בסגל של קבוצות הליגה. פתיחת העונה החלשה של הפועל גליל עליון, שכללה מאזן 5:2 בליגה והדחה מבזה מגביע האתגר של פיב"א, הביאה להחלטה על שיחרורם של שניים מהזרים, טוני סטוקמן ודונלד קול.

סטוקמן (25, 186) הגיע לגליל מהליגה השניה בצרפת, אבל לא תרם יותר מדי לקו האחורי של הגליל, שכולל מובילי כדור כמו יוגב אוחיון, מורן רוט ואבי בן שימול. הממוצעים שלו עמדו סביב 12 נקודות ו-2 אסיסטים בכ-28 דקות בליגה ובאירופה, אך כעת יחפשו בגליל גארד שיביא את הערך המוסף לקבוצה הצעירה.

במקביל, נמשכים החיפושים אחרי זר רביעי, בעקבות העזיבה הצפויה של דונלד קול (25, 202) שלא הצליח לממש את קריירת ההארלם גלובטרוטרס שלו בשני המשחקים במדי הגליל, בהם קלע 4 נקודות וקטף 2 ריבאונדים ב-13 דקות.

בגליל ממשיכים לתור אחרי שחקן פנים מאסיבי שיתרום למשחק ההגנתי ולריבאונד, כשבמקביל צפויה הקבוצה להיפרד מרוברט רותבארט, שלא הצליח להשתלב בקבוצה.

בעיית גובה בעפולה

בהפועל עפולה גלבוע סופרים כבר הפסד שלישי ברציפות, וגם בקבוצה מהעמק יודעים שהשינוי מתבקש.

בקבוצה שוררת אכזבה גדולה ממצבו של אנטוניו מיקינג, שסוחב מזה כחודשיים פציעה בשריר התאומים שפוגעת קשות בתפוקה שלו. בשבעת המחזורים עד כה העמיד הסנטר ממוצעים של 8.1 נקודות ו-3.7 ריבאונדים ב-20.1 דקות, מספרים נמוכים יחסית לשחקן יול"ב קאפ כמוהו.

מיקינג יצא לחופשת מולדת לרגל חג המולד, במהלכה הוא אמור לעבור טיפולים ברגלו. במהלך פגרת הליגה מצפים לעפולה שני משחקי רבע גמר גביע המדינה מול בני השרון, שלאחריהם יקבע עתידו.

הקו הקדמי של עפולה דליל, במיוחד לאחר עזיבתו של שון מונסון שנסע לפני כשבוע לארצות הברית ולא יחזור לקבוצה. החוק הרוסי יחייב את עפולה להתחזק בגבוה ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully