וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונסון ואדווין יגיעו להיבחן במכבי ת"א

לי בוץ בשיתוף

20.12.2006 / 12:22

המנכ"ל היוצא, אלי דריקס, נפגש עם קשר נבחרת ליבריה וסולנה השבדית, דולי ג'ונסון, שיגיע ארצה יחד ולנסיה אדווין מקבוצת 'קלה' הקולומביאנית

מכבי ת"א מעוניינת בקשר נבחרת ליבריה, דולי ג'ונסון. הקשר בן ה-22 משחק היום בסולנה השבדית, לפניה שיחק בקבוצת האקן עד ששוחרר בתחילת העונה בשל בעיות התנהגות.

מנכ"ל הקבוצה היוצא, אלי דריקס, נפגש עם השחקן בשבדיה ובמכבי מקווים שאחרי שיחרורם של איבן ראזיץ', תמיר כהן ולירן כהן יהיה לקבוצה את הסכום הדרוש על מנת לרכוש את השחקן. עם זאת, הצהובים מנסים לגייס כ-150 אלף דולר אותם דורש ג'ונסון כמענק חתימה. לוואלה! ספורט נודע גם כי למכבי היו לא מעט קשיים בהבאת השחקן לארץ, שכן אשתו סרבה בהתחלה להגיע לישראל.

ג'ונסון, שנעצר לפני שנה בגלל נהיגה בשכרות, ובהזדמנות אחרת לאחר שהכה את אישתו, שוב, כשהיה בגילופין, הורשע וספג עונש של עבודות שירות. בקישור של סולנה הוא החליף את מיודענו דרק בואטנג, שעבר לבית"ר ירושלים. מי שתיווך בין ג'ונסון למכבי ת"א הוא לא אחר מסקאוט בית"ר ירושלים לשעבר, דודו דהאן.

המועמד השני להגיע למכבי ת"א הוא ולנסיה אדווין מקבוצת 'קאלה' הקולומביאנית. שני הקשרים אמורים להגיע לישראל עד לסוף השבוע הקרוב ולהצטרף לאימוני הקבוצה בהקדם האפשרי. תקופת ההתרשמות במדים הצהובים תערך כשבוע, בסיומו יחליט הצוות המקצועי של הקבוצה את מי מהשניים להחתים, אם בכלל.

פרט לשני הקשרים, מכבי עוקבת אחר שני חלוצים שצריכים להגיע להתרשמות בקבוצה לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר. מחר (חמישי) יחזרו חניכיו של אלי כהן לאימונים לאחר ארבעה ימי חופש אותם קיבלו בעקבות הפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully