וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורד סטיבנס: "אין אמון בהתאחדות"

20.12.2006 / 16:24

מפקח משטרת לונדון בדימוס פירסם במסיבת עיתונאים רשמית את ממצאי חקירתו בפרשת ההעברות הבלתי חוקיות בליגה האנגלית

לורד סטיבנס פירסם היום (רביעי) במסיבת עיתונאים את ממצאיו בנוגע לחקירת העברות הלא חוקיות בליגה האנגלית. בעקבות החקירה סימנה הפרמייר ליג 17 העברות שמצריכות חקירה נוספת. עם זאת, סטיבנס, מפקח משטרת לונדון בדימוס שחקר במשך 9 חודשים 362 העברות סך הכל, לא נתן פרטים נוספים על אותן העברות שעדיין "מסריחות".

מנכ"ל הפרמייר ליג, ריצ'ארד סקודאמור, אמר ש"מספר קטן של סוכנים לא שיתף פעולה עם החקירה הממלכתית". ועדת החקירה שסטיבנס עומד בראשה הציגה 38 המלצות לשיפור פני הליגה, ועכשיו תתחיל לחקור מחדש את 17 העברות המדוברות.

סטיבנס, שלא נקב בשמות ספציפים של החשודים, המליץ בין היתר להעביר את כל הפיקוח על העברות לידי גוף פרטי שאינו חלק מההתאחדות האנגלית. "הן הציבור והן הקבוצות לא מאמינות בהתאחדות", קבע סטיבנס, "חייבים יחידה עצמאית".

כזכור, בלב הפרשה מצויים סוכנים לא מורשים אשר היו מעורבים בהחתמת שחקנים בליגה האנגלית. אחד מגיבורי הפרשה היה מאמן בולטון סם אלרדייס, שבנו קרייג הואשם יחד עם עוד שני סוכנים לא מורשים, בהשפעה על קניית השחקנים על ידי המועדון, וקבלת תמלוגים עבורם. גם שמו של דייויד אבו, סוכנו של טל בן חיים, שורבב לפרשייה.


עדכון ראשון: 20.12.06, 11:24
עדכון אחרון: 20.12.06, 16:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully