וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הגישה תלונה במשטרה נגד אושרי

20.12.2006 / 17:21

וזאת לאחר התייעצות עם "ויצמן יער", שם חושדים גם שאסי וסיהון מכר משחקים במכבי נתניה. צ'יצ'יאן עבר בדיקת פוליגרף ויצא דובר אמת

ההתאחדות הגישה הערב (רביעי) תלונה במשטרה כנגד שוער הפועל כפ"ס לשעבר, אושרי לוי. בתחילה פנתה משטרת ישראל למשרד החקירות ויצמן יער וביקשה עדכון בממצאי החקירה עד כה בפרשת השוער. אחרי פגישה משותפת בין המשטרה, משרד החקירות ונציגי ההתאחדות - הוחלט כי יש בסיס להעברת החומר להמשך הטיפול של משטרת ישראל במישור הפלילי. ההתאחדות לכדורגל הגישה תלונה בנושא, וחומר רב הועבר למשטרה על ידי משרד החקירות. בהמשך נמסר כי המשטרה מצאה תשתית ראייתית נגד אושרי לוי.

פרקליטתו של אושרי לוי, עו"ד קרן שטיינפלד, אמרה בתגובה לוואלה! ספורט: "אנחנו מברכים על ההחלטה להעביר את החקירה למשטרת ישראל. בעקבות ההתנהלות של משרד החקירות בימים האחרונים, היו לנו חששות גדולים ביחס לבחינה שלהם את העניין ואנחנו שמחים שהחקירה הועברה לגורם אובייקטיבי, מוסמך ורציני אשר יאפשר לאושרי להוציא את האמת לאור ולטהר את שמו לחלוטין". עוד מוסרת עו"ד שטיינפלד כי המשטרה עדיין לא פנתה אליה או למרשה.

אגב, אושרי לוי טרם זומן לחקירה ב'ויצמן יער'. זאת משום שעורכי הדין המייצגים את השחקן טרם הגיעו להבנות עם חברת החקירות. ההערכה היא שפרקליטיו כועסים על התנהלות ויצמן יער בנוגע לנושא ההדלפות לתקשורת. פרקליטיו של השוער דרשו נוכחות של עורכי דין ומוכנים גם לנוכחות של מכשיר הקלטה, וכרגע מחכים לזימון רשמי, שיגיע כנראה לאחר שתיערך הסכמה בין הצדדים.

הבוקר (רביעי) שלחה קרן שטיינפלד, פרקליטתו של קשר הפועל נצרת עילית, אסי וסיהון, מכתב לחברת החקירות "ויצמן יער" בעקבות מכתב ששלחה לה החברה לגבי תוכן הבדיקה של השחקן. עו"ד שטיינפלד טענה במכתב כי על פי תוכן הבדיקה, ויצמן יער דורש לכאורה לבצע בדיקה שאינה קבילה בפוליגרף. לטענת העו"ד, בדיקה קבילה אמורה להיות ממוקדת, קונקרטית וקשורה לנושא מסוים ולא כללי. לוואלה! ספורט נודע הבוקר, כי בויצמן יער מבקשים לבדוק בין השאר האם השחקן היטה בעונה שעברה משחקים, כאשר שיחק במכבי נתניה. שטיינפלד טענה במכתבה כי הבדיקה צריכה להתבצע "כמו שצריך".

מחברת החקירות טרם התקבלה תגובה. כזכור, וסיהון זומן לחקירה במשרדי ויצמן יער בבקשה לבדוק האם היטה את המשחק האחרון של נצרת עילית, בו הפסידה הקבוצה בביתה לרמת השרון. וסיהון יצא בדקה ה-38 לאחר שנפגע בראשו. עו"ד שטיינפלד מסרה כי עדיין ממתינים לתשובה מחברת החקירות בנוגע לתוכן הבדיקה. במידה שהתשובה של חברת החקירות תהיה שתוכן הבדיקה יהיה ספציפי (לגבי משחק מסוים), השחקן יגיע ככל הנראה לחקירה במכון פוליגרף בחיפה.

עו"ד שטיינפלד מסרה בתגובה: "זה פשוט אבסורד שנטפלים דווקא לאסי וסיהון. לא נסכים שהוא ייחקר בנוגע למשחקים שקשורים למכבי נתניה, אלא אם מדובר במשחק ספציפי. יש תחושה שמנסים לדוג אינפורמציה שלא קיימת. הרי אין להם חשדות ספציפיים. מה שנקרא בשיטת 'מצליח'".

בלי קשר לוסיהון ואושרי לוי, מערכת וואלה! ספורט מוסיפה כי המשטרה חושדת שמשחקים נוספים הוטו בליגות העליונות. כנראה שאין הכוונה למשחקים המדוברים של הפועל נצרת עילית, הפועל ב"ש והפועל כפ"ס.

נצרת עילית מאיימת: אם וסיהון ואזולאי יסרבו לפוליגרף, הם לא יתאמנו

בנצרת עילית עשויים למנוע מהשחקנים שסירבו להיבדק בפוליגרף (וסיהון ועמי אזולאי) להצטרף לאימונים בשבוע הבא. בינתיים השתתפו היום (רביעי) שני השחקנים באימון הבוקר של הקבוצה. המאמן אורי גרופר: "הם חלק מהסגל כל עוד לא הוחלט אחרת". בניגוד לשניים, יניב צ'יצ'יאן עבר היום (רביעי) בדיקת פוליגרף, השחקן יצא דובר אמת.

עו"ד שטיינפלד: "אסי וסיהון חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת. בכל מקרה אסור להם להפר את החוזה איתו בגלל הסירוב להיבדק בפוליגרף. בינתיים לא הוכח כלום, ואני מציעה לכם לרדת מהעץ שטיפסתם עליו".

מנהל ומאמן נצרת עילית דווקא לא חושדים בשחקנים (יצחק סולומון, "ידיעות הגליל")

בשעה שהספונסר של הפועל נצרת עילית, אבשלום נוריאל, הביע חוסר אימון בשחקני הקבוצה בעקבות ההפסד הביתי ביום שישי שעבר לעירוני רמת השרון, הרי שהמאמן אורי גרופר והמנהל שולי גילארדי אמרו לשחקנים כי הם מאמינים שהכל היה כשר סביב המשחק והם מעניקים גיבוי מלא לשחקנים.

לפני אימון הבוקר בקיבוץ הזורע, שהיה הראשון מאז המשחק ביום שישי, כינס המאמן אורי גרופר את השחקנים ואמר להם: "אנחנו מאמינים לכולם. אין לי ספק שאף אחד מהשחקנים שלנו לא היה מעורב במה שמנסים לייחס לנו". על המשחק נגד רמת השרון אמר: "עמדנו טוב מבחינה טקטית ולא היינו צריכים לספוג את השער שחטפנו". גם המנהל שולי גילארדי אמר דברים דומים: "צריך לעשות הפרדה בין האימונים למה שמסביב. תתעלמו מכל הפרסומים. אין לי ספק שכולם פה בסדר".

לשחקני הפועל נצרת עילית היו טענות קשות לגבי ההנהלה, שאף אחד מנציגיה לא טרח להגיע לאימון ולחזק את השחקנים ברגעים הלא נעימים. שחקן בקוצה: "אלי זינו הולך עם השחקנים שלו למעצר ודואג כמו אבא. בכל ראיון הוא מגן על השחקנים שלו. כאן כולם נעלמו". שחקן אחר עקץ: "הם בפיגור של שבוע בתשלום המשכורת האחרונה. במקום לדאוג לשלם אותה דאגו לתת לנו שי לחג".

עמי אזולאי ואסי וסיהון, שמסרבים להיבדק בפוליגרף, התאמנו כרגיל. משום שאינם יודעים בודאות מי עומד מאחורי הבדיקה. לעומתם יניב צ'צ'יאן התאמן בבוקר ואחר הצהריים נסע להיבדק בפוליגרף. צ'צ'יאן: אני מקווה שהסיוט הזה יסתיים. זה קטע לא נעים, אבל אני לא חושש כי אין לי מה להסתיר". בהיעדרו של המנכ"ל יניב כהן, אף אחד לא שוחח עם השניים על החלטתם לא להגיע לבדיקת פוליגרף.

המעסה דוד טויטו, הוא הסמכות המקצועית בקבוצה בעניינים רפואיים, אמר כי חוקרי ויצמן יער התקשרו אליו והתעניינו לגבי הפציעות של אזולאי ווסיהון. טויטו: "אמרתי להם שאני שחררתי את אזולאי כי הוא היה פצוע ולא יכול היה לשחק. לגבי וסיהון היה חשש שחטף זעזוע מוח ושקלנו לפנות אותו לבית החולים".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully