וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ברקוביץ' - עכשיו הסרט

20.12.2006 / 7:08

"פליימייקר", סרטו של דני ענבר, שליווה את הקוסם בשנתו האחרונה בכדורגל הישראלי, ישודר ביום ראשון בשעה 21:00 בערוץ 10

"פליימייקר", סרטו הדוקומנטרי של דני ענבר, על חייו ופועלו של אייל ברקוביץ', מגיע לערוץ 10 וישודר בראשון הקרוב בשעה 21:00.

ברקוביץ' נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי בשל הכישרון העצום ברגליו, והתפרסם לא פחות בזכות הפה הגדול שלו. בעבר הוציא גם את הספר "הקוסם", שבו נתן, בין היתר, דרור למחשבותיו ו על אנשי ספורט בארץ ובעולם.

הסרט מתמקד בהצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הכדורגל, תוך מבט מעמיק וכן על הקריירה שעשה ברקוביץ' בישראל ובאנגליה. במהלך הקריירה שלו התעמת אייל עם מאמניו ושחקנים רבים מקבוצתו ומקבוצות יריבות. בין התקריות המפורסמות שלו זכורות אחיזת האשכים של איציק זוהר במהלך משחק גביע בין מכבי חיפה למכבי ת"א (כיום שניהם מפרשנים יחדיו ב"סיפור המחזור", ימי שבת בערוץ 10), וכן הבעיטה בראש הזכורה שקיבל מג'ון הרטסון במהלך אימון של קבוצת ווסטהאם. מזגו הסוער של ברקוביץ' הוא הגורם העיקרי למעברי הקבוצות הרבים שלו, מכיוון שעל כישורי המשחק שלו אין מחלוקת.

הסרט בוחן כיצד נתפס ברקוביץ' בישראל, ומנסה להסביר את מערכת היחסים הטעונה של איל עם קבוצת נעוריו – מכבי חיפה, בה גדל, התחנך והתפרסם. בסרט מדבר ברקוביץ' על הכל, בפתיחות, בכנות ובסגנונו המיוחד, כפי שרק הוא יכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully