וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דנבר יושבת עליי בול"

גיל קדרון

20.12.2006 / 10:26

אלן אייברסון יגיע לנאגטס בתמורה לאנדרה מילר, ג'ו סמית ושתי בחירות בסיבוב הראשון בדראפט. כרמלו המושעה יחכה לו עוד 14 משחקים

הדנבר נאגטס הגיעו להסכם עם פילדפיה 76' בנוגע להעברתו של אלן אייברסון, סופית ורשמית. הקבוצות יקיימו מסיבות עיתונאים בלילה, לפי שעון ישראל.

הטרייד שולח לפילדלפיה את אנדרה מילר, ג'ו סמית ושתי בחירות מהסיבוב הראשון בדראפט 2007. הנאגטס יקבלו בתמורה את "התשובה" ואת איבן מקפרלין (פורוורד ששיחק 3.7 דקות בממוצע העונה).

סמית הוותיק (עונה מספר 11 בליגה) ממעט לשחק העונה בקו הקדמי הצפוף של המאמן ג'ורג' קארל, ומשיג 5.1 נקודות ב-13.5 דקות. מילר, לעומת זאת, עם ממוצעים של 13 נקודות ו-9.1 אסיסטים (השלישי בליגה), יתפוס פיקוד בקבוצה החדשה, ובשאיפה יצליח להצעיד את הצעירים בקבוצה (אנדרה איגודאלה, סם דלאמר, קייל קורבר, ווילי גרין והרוקי רודני קארני) צעד אחד קדימה, לפחות מבחינת התפתחות אישית, כי תוצאות קבוצתיות מזהירות אינן צפויות בעתיד הקרוב.

דנבר כמובן זקוקה לאייברסון במיוחד בתקופה הזו, לאחר שכוכבה הגדול כרמלו אנתוני הושעה ל-15 משחקים עקב התקרית האלימה בניו יורק, והקלע השני בקבוצה, ג'יי אר סמית', ששמו נקשר במעבר אפשרי לפילי בימים האחרונים, יישב בצד 10 משחקים.

פילדלפיה קיוותה לערב קבוצה שלישית בעסקה כדי לקבל כוכב צעיר עולה, כמו רנדי פוי ממינסוטה או שון ליבינגסטון מהקליפרס, אך זה לא קרה בסופו של דבר, והיא נאלצה להתפשר. החוזה של מילר ישלם לו 27.9 מיליון דולר עד סוף עונת 2008/9. הפרס הוא, כאמור, שתי בחירות הדראפט, שיחד עם זו של הסיקסרס יתנו להם שלוש בחירות סיבוב ראשון באחד הדראפטים העמוקים והמוכשרים בשנים האחרונות, לפי הערכותיהם של מומחים רבים. אחת הבחירות היא בעצם של דאלאס, מה שאומר מן הסתם שתגיע בסוף הסיבוב הראשון.

אייברסון לא שיחק מה-8 בדצמבר, אז הכריז הבעלים של פילדלפיה שהמועדון מעוניין להעביר אותו בטרייד, וזאת לאחר שהשחקן עצמו הודיע על רצונו לעזוב בעקבות הקשיים של הקבוצה והמועדון.

"ג'ורג' קארל הוא ווינר מוכח"

AI קולע העונה 31.2 נקודות למשחק, שני רק ל-31.6 של מלו. אבל השניים יחכו לשנה החדשה לפני שיזכו לשתף פעולה, ויצרו אחד אחד הצמדים המרתקים בליגה.

"שיטת המשחק של דנבר יושבת עליי בול", סיכם אייברסון היום (רביעי) את המעבר. "אני מצפה בכליון עיניים לשחק עם כרמלו (אנטוני) ושאר חברי הקבוצה, ובשביל המאמן ג'ורג' קארל, שהוא ווינר מוכח". עד אז תישאל השאלה אם שיתוף הפעולה ביניהם אפשרי, ואיך יסתדרו קואץ' קארל והכוכב החדש שלו.

לאור ההשעייה של אנתוני, אייברסון ייתן לקבוצה בוסט חשוב, וגם ישכיח את הכותרות השליליות מהימים האחרונים ויעלים את התמונות מהתגרה במדיסון סקוור גארדן. הגארד בן ה-31 ידע גם להיפרד יפה מהמועדון בו עלה לגדולה: "אני רוצה להודות לאוהדיי בפילדלפיה. הם תמכו בכל צעד שעשיתי, דרך כל הירידות והעליות. לעולם אהיה אסיר תודה לסיקסרס, ואני מאחל להם את כל הטוב שבעולם". משחקו הראשון של אייברסון במדי הנאגטס יהיה מול סקרמנטו קינג ביום שישי הקרוב.

עדכון ראשון: 19.12.06, 22:58
עדכון אחרון: 20.12.06, 10:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully