וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל: "לריינג'רס אין ממה לחשוש. האוהדים של הפועל הכי מחונכים"

20.12.2006 / 12:06

מוני הראל מגיב לראשי הקבוצה הסקוטית ואופ"א, שדורשים ערבויות בטחוניות: "כבר אירחנו קבוצות בבלומפילד. זהו אירוע חריג"

אופ"א תדרוש מההתאחדות לכדורגל ערבויות בנוגע לביטחונם האישי של שחקני גלאזגו ריינג'רס, שיגיעו לבלומפילד ב-14 בפברואר למשחק במסגרת 1/16 גמר גביע אופ"א.

האירגון הארופאי אישר כי הוא מודע לרימון ההלם שנזרק למגרש במהלך המשחק הליגה בין הפועל ת"א לבית"ר ירושלים, ושפגע ביוסי אבוקסיס. באופ"א אומרים כי הם עוקבים באדיקות אחרי המצב בישראל, להזכירכם, המדינה שרק ב-15 בספטמבר הוסרה המניעה לארח משחקים בינלאומיים.

דובר אופ"א אמר אתמול (שלישי) בעניין: "הסרנו את המגבלות על ישראל בספטמבר, אבל ערבויות ביטחוניות דרושות בכל משחק. אופ"א תחזור לאסור אירוח משחקים בישראל במידה ותמצא זאת לנכון. אנחנו נמצאים בקשר מתמיד עם ממשלת ישראל והתאחדות הכדורגל של ישראל".

ראש יחידת הביטחון של הריינג'רס, לורנס מקלנטיר, יטוס לישראל בחודש הקרוב, ויפגש עם גורמים מוסמכים במשטרה. על מנת לדון בסידורי הביטחון הרצויים. דובר ריינג'רס הגיב בנושא, ואמר: "במשרד הפנים של אנגליה ממליצים לא להגיע לאיזורים מסוימים בישראל, אבל אין איסור להגיע לת"א".

מוני הראל, יו"ר הפועל ת"א, הגיב ל"הראלד" בעניין הפרשה: "אין לריינג'רס ממה לחשוש", אמר הראל. "זהו אירוע חריג ומיוחד. מי שזרק את הרימון הוא אוהד בית"ר. אירחנו כבר קבוצות בבלומפילד, הקהל שלנו ידידותי, הכי אינטילגנטי והכי מחונך".

עדכון ראשון: 19.12.06, 20:45
עדכון אחרון: 20.12.06, 12:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully