וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימנז העלה את הרטה לרבע גמר הגביע הגרמני

19.12.2006 / 19:17

שלושער של החלוץ הארגנטינאי הדיח את הסינדרלה, אוסנברוק, ממשחקי הגביע. המשחק בין ליברפול לארסנל בגביע הליגה נדחה בשל ערפל

הלילה (שלישי) נערכו 4 משחקים בשלב שמינית הגמר בגביע הגרמני. בוכום הובסה בביתה 4:1 על ידי שטוטגארט, אוסנברוק הקטנה לא יכלה להרטה ברלין, 3:0 בסיום. פרקנפורט ופ.צ.קלן, ונירנברג ואונטרהאכיהג, מהליגה הליגה השנייה, נכנסו להארכה.

מחר (רביעי) יתקיימו שאר משחקי שמינית הגמר: האנובר-דואיסבורג, גראוטר פורת-וולפסבורג, קיקרס אופנבך-בורגהאוסן, אאכן-באיירן מינכן.

בוכום - שטוטגארט 4:1
גומז (34), היצלספרגר (49, 58) וקאקו (89) סידרו לשטוטגארט כרטיס לשלב הבא על חשבונה של בוכום, שנהנתה משער מצמק של בכמן (85).

אוסנברוק - הרטה ברלין 3:0
שלושער של חימנז הארגנטינאי (33, 40, 50) העלה את הרטה ברלין לרבע הגמר מול אוסנברוק, הסינדרלה מהליגות הנמוכות שהדיחה את בורוסיה מנשגלדבך בסיבוב הקודם.

נירנברג - אונטרהאכינג 1:2 (בפנדלים)
אונטרהאכינג מהליגה השנייה סחבה את נירנברג לפנדלים אחרי 0:0 ב-120 דקות. בסופו של דבר הקבוצה הבכירה עלתה לשלב הבא בתום דו קרב פנדלים.

פרנקפורט - פ.צ. קלן 1:3
מאייר (2) כבש לפרנקפורט, מאדסן (18) לפ.צ.קלן. כשלא הושגה ההכרעה בתום הזמן החוקי, נכנסו הקבוצות להארכה בה היתה רק קבוצה אחת על המגרש. טקהארה (95) וקיירגיאקוס (112) קבעו 1:3 לפרקנפורט.

רבע גמר גביע הליגה בין ליברפול וארסנל נדחה

משחק רבע גמר גביע הליגה המסקרן בין ליברפול וארסנל, שהיה אמור להתקיים הערב (שלישי) באנפילד, נדחה בשל תנאי מזג האוויר קשים, כשהערפל הכבד מנע אפשרות לקיום ההתמודדות.

במשחק שכן נערך בשלב רבע הגמר הפתיעה וויקומב מהליגה הרביעית את צ'רלטון בחוץ 0:1, משער של איסטר בדקה ה-35, ועלתה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully