וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות מטריף את מכבי ת"א

לי בוץ

19.12.2006 / 16:52

המאמן אלי כהן רוצה להחתים קשר מליגה בכירה באירופה. הרציקוביץ' הסדיר את חובות הקבוצה. אוהדי הקבוצה תומכים בשבחון וביטון

שחקני מכבי ת"א מנצלים את הפגרה לחופשה קצרה מכל הקשור לכדורגל, אך ההנהלה והצוות המקצועי של מכבי עובדים שעות נוספות במטרה למצוא מימון לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות בינואר.

מאמן הצהובים, אלי כהן, שם עין על קשר אחורי מליגה בכירה במערב אירופה, וכרגע המשימה הראשונית בה מתרכזים במכבי היא להחתימו בקבוצה. עלותו של הקשר מסתכמת בכ-250,000 דולר, אך כעת התברר שבנוסף דורש השחקן מענק חתימה של 150,000 דולר.

לוואלה! ספורט נודע כי מכבי קרובה להשיג את המימון לקשר ובקבוצה מאמינים שבמהלך השבועיים הקרובים כבר יהיה לקבוצה את סכום הכסף הדרוש לחתימה. "הבעיה בשוק השחקנים האירופאי היא ששחקנים רבים חותמים כשחקנים חופשיים, ואחר כך מתברר שהם קשורים בתסבוכות של חוזים מול הקבוצות שלהם", אמר גורם המקורב למכבי.

"כבר קרה לא פעם שקבוצה סיכמה עם שחקן על סכום מסויים ואחרי שהוא הגיע הגיעו גם דרישות אחרות. זה לא פשוט להחתים שחקנים זרים היום ולכן מכבי בוחרת בקפידה את הזרים בהם היא מעוניינת".

הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', הסדיר לאחרונה את כל החובות שצברה הקבוצה בשנה האחרונה מול ספקים שונים, כמו גם מס הכנס וביטוח לאומי, זאת לקראת סיום השנה האזרחית בעוד כעשרה ימים.

אוהדי הקבוצה התקשרו הבוקר (שלישי) לחזק את שחקני הרכש של הצהובים, יוסי שבחון ומשה ביטון, שממעטים לקבל דקות משחק מאז הגיעו למכבי. האוהדים ביקשו מהשחקנים להתעלם מהפרסומים בתקופה האחרונה, לפיהם השניים לא בתכניות של המאמן ועל סף שחרור מהמועדון, והביעו תקווה כי השניים ישארו עוד שנים רבות במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully