וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי העלים את דו"ח השיפוט של יפת?

לי בוץ

20.12.2006 / 8:42

בהתאחדות חושדים שמישהו החביא את הדו"ח, כדי שהפועל ת"א תועמד לדין רק בשבוע הבא ותצא בזול מאירוע רימון ההלם

הפועל ת"א תועמד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בעקבות רימון ההלם שנזרק למגרש במהלך המשחק מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא, ולא היום (רביעי) כפי שתוכנן. זאת מאחר וכתב האישום של תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, הוגש רק אתמול (שלישי) ויש לתת לקבוצה מספיק זמן על מנת להכין את כתב ההגנה.

הפועל מואשמת ב"התפרעות אוהדים בנסיבות חמורות וגרימת נזק" וב"התנהגות בלתי ספורטיבית", סעיפים חמורים יחסית לאלה שבהם מואשמות הקבוצות בדרך כלל. אי לכך צפויה הקבוצה לספוג עונש כבד, שלא יסתיים בקנס כספי כפי שמקובל בדרך כלל. בין העונשים המקובלים במקרים כאלה - משחק רדיוס, משחק ללא קהל והורדת נקודות, כל העונשים יכולים להתקבל גם על תנאי.

משה בוקר מ"הארץ" מוסיף: מי הסתיר את דו"ח השיפוט של אלון יפת במשך יום עבודה שלם, שאלו אתמול במחלקה המשפטית של ההתאחדות ובמקביל הפנו אצבע מאשימה לדמות אנונימית, שאולי תציל את הפועל ת"א מעונש כבד. בגלל היעלמות הדו"ח לשעות רבות תועמד הקבוצה לדין משמעתי על זריקת רימון ההלם בבלומפילד רק בשבוע הבא. הסיבה לדחיית הדיון בשבוע פשוטה, אך מרגיזה: לטענת אנשי המחלקה המשפטית, הדו"ח הגיע אליהם באיחור, מה שמנע את הכנת כתב תביעה לקראת הערב.

"הפועל היתה צריכה לעמוד לדין ביום רביעי (היום), כאשר האווירה עדיין חמה וכל האירועים מול בית"ר עדיין מהדהדים אצל כולנו. יש חשיבות לכך שהכל טרי", הסביר גורם בהתאחדות.

גם השופט יפת נשמע מופתע: "כל העולם שאל אותי מתי יגיע הדו"ח. הייתי יכול להגיש אותו עד 12:00 בצהריים, אבל הגשתי אותו כבר ב-10:00. אין לי מושג מי היה צריך להעביר את הדו"ח ולאן, אני את שלי עשיתי". בהתאחדות חושדים כי העיכוב היה מכוון, ועתה תיערך בדיקה כדי למצוא את האחראי לכך.

בית"ר ירושלים תועמד אף היא לדין בשבוע הבא, לאחר שאלון יפת ציין בדו"ח השיפוט כי המשחק הופסק לשתי דקות בעקבות רימון עשן שהושלך מיציע האוהדים הירושלמים.

מוטרדים ממצב החולים בקבוצה

בהפועל ת"א ממשיכים להיות מוטרדים ממצב החולים בקבוצה, כשסלים טועמה ותומר חליבה עדיין מרגישים ברע ולא הגיעו לאימון גם היום. לעומתם, יגאל אנטבי שב לאימונים והצטרף לאיבזיטו אוגבונה, שהחלים מהשפעת כבר אתמול. השניים צפויים להיות כשירים ולשוב להרכב במשחק ההשלמה מול מכבי הרצליה ביום חמישי. יוסי אבוקסיס, שנפצע בכף רגלו מרימון ההלם ביום ראשון, ערך אימון קל בלבד, אך בקבוצה מאמינים כי הוא ישחק מול הרצליה.

לוסיאנו דה ברונו, ששבר את כף רגלו במשחק הליגה מול מכבי נתניה, יחזור לישראל ביום שלישי הבא ויחל לעבור טיפולי פיזיותרפיה על מנת לצטרף לאימוני הקבוצה בהקדם האפשרי. דה ברונו, שיצא לארגנטינה לאחר שנפצע, אמור לחזור למגרשים עד סוף חודש ינואר, כך לפחות מאמינים בהפועל.

עדכון ראשון: 19.12.06, 16:40
עדכון אחרון: 20.12.06, 08:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully