וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו שוב נעלם לאינטר

19.12.2006 / 15:52

הברזילאי לא הופיע לאימון הקבוצה והרתיח את מאנצ'יני. קנבארו לא רוצה להתחלף בשום אופן עם זידאן. מילאן: "בינואר נחתים את אודו"

עתידו של אדריאנו באינטר שוב מעורער. החלוץ הברזילאי היה אמור להתאמן עם חבריו, אך הרתיח את מאמנו רוברטו מאנצ'יני כשלא הופיע לאימון.

הברזילאי, שכנראה לא התעורר לאימון, צפוי למצוא עצמו בשל כך, מחוץ מסגל הקבוצה לקראת משחקה מול לאציו ביום ד' הקרוב.

בעקבות התקרית שוב עלה שמו של השחקן כמועמד לעזוב את הקבוצה בינואר. בלי קשר, טוען ה"גאזטה דלה ספורט" האיטלקי, שאינטר תפתח במו"מ עם ברצלונה לגבי ליונל מסי, שחקן שהבעלים מאסימו מוראטי כבר רצה מזמן בסן-סירו.

בינתיים הנראזורי תסבול מהעדרותו הקרובה של בלמה וולטר סמואל. השחקן שהדיע למילאנו לפני כשנה וחצי נפצע בניצחון 0:2 על מסינה ביום ראשון האחרון. הארגנטינאי צפוי להעדר כשלושה שבועות וחמיץ בוודאות את שני משחקיה הקרובים של הקבוצה מול לאציו ואטאלנטה.

קנבארו לא היה רוצה להתחלף עם זידאן

פאביו קנבארו, בלמה של אלופת העולם איטליה, הודה כי לתהילת גביע העולם היתה חלק גדול בבחירתו כשחקן השנה של פיפ"א. קנאברו, האיטלקי השני מלבד רוברטו באג'יו שזכה בפרס מטעם פיפ"א. "אני חושב שאני יכול לומר שיכולתי היתה טובה לא רק בשנה האחרונה, אלא גם קודם לכן", אמר השחקן, "ואני מודע לכוחו של גביע העולם. הזכייה בו, בשילוב יכולתי, הקנו לי את הפרס".

לגבי אי בחירתו לשחקן המצטיין של המונדיאל, אמר קנבארו: "מטרתי בגרמניה היתה לזכות בגביע, ולא לזכות בהכרה כשחקן הטוב בטורניר". מי שכן זכה כשחקן המצטיין של המונדיאל, המאסטרו הצרפתי זינאדין זידאן, זכה לעקיצה מהאיטלקי: "ככל שאני חושב על זה, אני משוכנע שלא הייתי רוצה להתחלף עם זידאן".

אחרי שהיה אחד מעמודי התווך באליפות יובנטוס שלבסוף בוטלה, והניף את הגביע החשוב מכל, עדיין נשארה ברגלי הכדורגלן בן ה-33 תאוות משחק. למי שחשב כי עקר לספרד רק כדי להרוויח עוד כסף, משיב השחקן: "אם להיות כן וישיר, יש לי עוד חשק עז למשחק. חסרה לי זכייה בליגת האלופות".

גאליאני : "בינואר נחתים את אודו"

בניסיון לחזק את הגנתה הרעועה מנסה מילאן להחתים את מגנה של לאציו, מאסימו אודו. כרגע העניין מצוי במו"מ, וסיכוי לא רע שהמגן אכן ילבש את מדי הרוסונרי. "בינואר נחתים את אודו", אמר מנהל הקבוצה אדריאנו גאליאני, "בכל מקרה, לא נחתים שוער אחר". בכך נסתם, לפחות זמנית, הגולל אחר השמועות כי בסן-זירו מלפשים מחליף לשוער הברזילאי הפצוע דידה.

מילאן הודיעה כי בנוסף היא תרה אחר מגן זר, כנראה אילסיניו הברזילאי מקבוצת סאו-פאולו, כמחליף לקאפו הותיק. בנוסף, מעוניינת הקבוצה בחלוץ הברזילאי בן ה-17 אלכסנדר פאטו.

"אילסיניו ופאטו? יש לנו רוח ברזילאית בקבוצה", אמר גליאני והוסיף, "קאקא לא יעזוב את המועדון ואנצ'לוטי ישאר איתנו לטוב ולרע". עכשיו, אוהדי מילאן צריכים להתפלל שכל השינויים הצפויים והישארותו של קרלו אנצ'לוטי על הקווים, יהיו בעיקר לטוב.

* שוערה של סמפדוריה ג'יאנלוקה ברטי ייעדר בחודשיים הבאים, לאחר ששבר את ידו בניצחון קבוצתו על רג'ינה. בכך תדחה חגיגת ההופעה ה-500 של השוער בן ה-39, עוד זמן מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully