וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארל: "אייזיאה תומאס הוא אידיוט"

19.12.2006 / 13:17

חזית דנבר וניו יורק ממשיכה להיות לוהטת, כשמאמן הנאגטס מאשים את מאמן הניקס בליבוי היצרים. ריילי: "אייברסון לא על הכוונת"

ניו יורק ניקס ודנבר נאגטס פתחו ברגל ימין את העידן שאחרי ההשעיות של שחקניהן. הניקס ניצחו את יוטה 96:97 והנאגטס גברו על וושינגטון 108:117. סוף הסיפור? לא בדיוק.

הפרק הנוסף התרחש, על פי ה-"דנבר פוסט" הלילה (בין שני לשלישי), כשקארל, שהאשים לפני כן את תומאס כי ליבה את היצרים בקרב ההמוני בין שחקני הקבוצות בקרב ההמוני אור ליום ראשון, כינה את מאמן הניקס "ג'רק" (אידיוט) וגם jackass, שזו קללה אפילו עסיסית יותר. "הוא הפך את הסיטואציה לגרועה יותר. 11 הפרש, 12 הפרש, מה אכפת לו שההרכב החזק שלי על המגרש? יומיים לפני כן יוטה סגרה על סקרמנטו 12 נקודות פיגור עם ארבע דקות לסיום, והוא בא ואומר לי שאני מנסה להעלות את ההפרש? הוא אידיוט. הוא צריך להיות אחראי למעשיו ולקבל עונש". קארל טוען כי תומאס היווה חלק בלתי נפרד מכל המהומה ועליו לשאת בתוצאות מעשיו, בדיוק כמו שחקני שתי הקבוצות.

תומאס, בינתיים, מכחיש כי איים על אנתוני ששחקניו "יטפלו בו": "לא הזהרתי אותו. אמרתי לו שזה ממש לא מכובד מה שהם עושים. זה לא נאמר כאיום, אלא בקטע של 'לא עושים את זה ככה'".

בראון מתנצל, ריילי לא חושב על אייברסון

ובכיוון אחר לגמרי: פאט ריילי, מאמן-נשיא מיאמי היט, אמר כי אלן אייברסון לא נמצא על הכוונת של קבוצתו. "אנחנו לא במרוץ ומעולם לא היינו בו. לא היו שיחות, רשמיות ולא רשמיות, על אייברסון. הוא לא יגיע אלינו".

פי ג'יי בראון, הפורוורד של שיקגו בולס, אמר כי הוא מקווה לטרייד שיעביר אותו מהקבוצה. אבל בראון תפס את עצמו מהר מאוד והתנצל דרך ה-"שיקגו טריביון": "הייתי צריך לשבת בשקט. אני רוצה להתרכז במשחק, להיות פי ג'יי בראון ולתרום לחברים ולהצלחת הקבוצה. אנחנו ממשיכים הלאה, שום דבר לא קרה".

קווין מרטין, הגארד של סקרמנטו, החמיץ את משחק ההפסד לדאלאס (109:91) בשל נקע בקרסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully