וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנו יכולים לקחת אליפות, והיונייטד יודעת זאת"

19.12.2006 / 12:52

חלוץ צ'לסי מצהיר כי הכל פתוח במאבק על האליפות. מוריניו פתח חזית נגד אברטון, ריו-קוקר מאויים על ידי אוהדי ווסטהאם

השער הגדול שכבש דידייה דרוגבה בניצחון צ'לסי 2:3 מול אברטון בגודיסון פארק קירב את הכחולים לכדי 2 נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד, ועדיין לא יצא לו מהראש. "זה היה אולי השער הכי גדול שכבשתי עד עכשיו", אמר החלוץ ל"מירור" הבריטי, "ולבטח החשוב מביניהם".

"אם למישהו היו ספקות בקשר אלינו, אז ענינו על כך", שלח החוף השנהבי מסר. "הראינו שאנו יכולים שוב לקחת אליפות, ונראה לי שמנצ'סטר יודעת זאת. הם חשבו שהפער יגדל לשמונה נקודות, אבל הוא רק שתיים וזו נקודה מכרעת במירוץ לאליפות".

השער הגדול של דרוגבה לא היה הדבר המעניין היחיד בסיום משחק הניצחון של צ'לסי. מאמן צ'לסי זוז'ה מוריניו התייחס לפנדל אותו קיבלו המיליונרים אחרי הכשלתו של חלוץ אברטון אנדרו ג'ונסון, על ידי השוער הילריו: "הוא מסוכן כיריב בגלל חוסר אמינותו. במולדתי שחקנים כאלה נחשבו ל'אינטליגנטים', אבל אני ספגתי את התרבות האנגלית ולכן איני אוהב את מה שראיתי".

"בקושי הצלחתי לקפוץ מעל לשוער צ'לסי כשהוא יצא מולי", הגיב ג'ונסון, "אני לא צוללן. אני מאוכזב כי היושר שלי ככדורגלן מוטל בספק".

מאמן אברטון דיוויד מויס יצא להגנת שחקנו: "אני חושב שלא היה פנדל, אבל זו בטח לא היתה צלילה. לפני כמה חודשים שוערם נפצע מול רדינג, כי שחקן היריבה לא קפץ מעליו". בדבריו התייחס מוס לשוער פיטר צ'ך, אשר נפצע קשה באותו משחק וצפוי לחזור ולשחק בינואר הקרוב.

אברטון יצאה בקריאה רשמית למוריניו לחזור בו מהאשמותיו, ובנוסף, הגישה נגדו תלונה להתאחדות האנגלית.

נייג'ל ריו-קוקר קיבל איומים על חייו

השמועות הרווחות באנגליה טוענות כי נייג'ל ריו-קוקר עמד בראש קנוניית שחקני הקבוצה להעפת מאמנם אלן פארדיו. חלק מאוהדי ווסטהאם לקחו רחוק את השמועות אודות הקפטן , שכבש את שער הנצחון מול מנצ'סטר יונייטד (0:1), ואיימו טלפונית על חייו.

טוני פינגאן, סוכנו של השחקן התייחס לאיומים ואמר כי הקפטן קיבל שיחת טלפון בה נאמר: "הלוואי שתמות בגלל מה שקרה לאלן פארדיו". הסוכן אמר כי ביקש מלקוחו לא להתייחס לדברים ולהתכונן למשחק מול מנצ'סטר.

"זה לא נעים להיות מאוים על ידי אוהדי קבוצתך", אמר פינגאן והוסיף, "ואני לא יודע כמה יוכל לשחק כך. הוא תחת חוזה ואני רוצה שהוא יבהיר את הדברים עם המאמן החדש אלן קירבשלי".

מגן הפטישים אנטון פרדיננד קרא לאוהדי ווסטהאם לרדת מריו-קוקר: "הופעתו של ריו-קוקר נגד היונייטד דיברה בשם עצמה. אנשים שוכחים שהוא רק בן 22 וכבר קפטן של מועדון גדול".

הלורד סטיבנס צפוי לפרסם מסקנות ראשונות

הלורד סטיבנס שעומד בראש חקירת השחיתות בכדורגל הבריטי, עומד להודיע כי 16 מ-20 קבוצות הפריימרשיפ לא עמדו בתקנות סוכני השחקנים, כפי שעודכנו בינואר האחרון.

כזכור, בלב הפרשה מצויים סוכנים לא מורשים אשר היו מעורבים בהחתמת שחקנים בליגה האנגלית. אחד מגיבורי הפרשה היה מאמן בולטון סם אלרדייס, שבנו קרייג הואשם יחד עם עוד שני סוכנים לא מורשים, בהשפעה על קניית השחקנים על ידי המועדון, וקבלת תמלוגים עבורם.

הלורד סטיבנס עומד להאשים את ההתאחדות האנגלית בעניין וראשיה לא אוהבים זאת, משום תמיכתם בחקירותיו. מחר ישתתף סטיבנס במסיבת עיתונאים שבה הוא צפוי להודיע על תוכנית מבנית ותקנות, אשר עשויים לסייע במיגור תופעת הסוכנים. הלורד סטיבנס לא צפוי לחשוף את האחראים לפרשה במסיבת העיתונאים.

* גארי צ'ארלס, בלמה לשעבר של אסטון וילה, דרבי קאונטי ונוטינגהם פורסט, הולך לשנה בכלא. צ'ארלס בן השלושים ושש, פרש ממשחק לפני כארבע וחצי שנים. מאז, הפך אלכוהוליסט וכעת, לאחר שהואשם באיומים על ידי בית המשפט של דרבי, הוא הופך גם לאסיר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully