וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי לוי נגד ההתאחדות

19.12.2006 / 11:13

השוער דורש התנצלות על הצהרת ההתאחדות ("יש ראיות נגד לוי, זה נראה רע"), בטענה שאמונו בחקירה אבד. זימונו של לוי לחקירה נדחה. עמי אזולאי לא מתכוון להיבדק בפוליגרף ב'וויצמן יער'. וסיהון קיבל זימון רשמי

אושרי לוי, שוער הפועל כפר סבא לשעבר, החשוד במכירת משחקים, אמור היה להגיע היום (שלישי) למסירת עדות במשרדי חברת החקירות "וייצמן יער" בת"א, אך חקירתו נדחתה למועד בלתי ידוע, כנראה מחר (רביעי). "אתייצב לחקירה כשהוזמן", אמר השוער.

לוי ועורכי דינו שלחו הבוקר מכתב זועם להתאחדות לכדורגל ולמשרדי 'וייצמן יער' בו נכתב כי יש להיזהר מלהרשיע כבר עכשיו את לוי בעקבות המרדף אחרי התקשורת והרייטינג. אי לכך, נטען במכתב, נפגעת איכות החקירה.

עוד דורש לוי התנצלות על הצהרת ההתאחדות מאמש לפיה "יש בסיס ראיות נגד לוי וזה נראה רע". עורכי דינו של השוער טוענים כי "האמון של לוי בחקירה אבד".

הבוקר התקשר אשר וייצמן ממשרד החקירת לעו"ד אייל יפה, פרקליטו של לוי, שאמר לעו"ד כי כרגע השוער לא מוזמן לחקירה (כנראה שזו תיערך מחר - רביעי). החוקרים טרם גיבשו את השאלות אותן הם רוצים להפנות לאושרי לוי.

החוקר וויצמן, לדברי עו"ד של לוי, התנצל בפני יפה על הרמזים של ההתאחדות, כאילו יש בידה ראיות כנגד השוער. "אמרתי את הדברים בישיבה סגורה של ההתאחדות, לא חשבתי שהם ייצאו החוצה", אמר וויצמן ליפה, שהגיב: "אם אתה חושב כאלה דברים על ההתאחדות, אתה תמים". לוואלה! ספורט אמר יפה: "הניסיון לקשר בין לוי להימורים ומכירות, הוכח כבר בעבר כלא נכון".

ההתאחדות זימנה את וסיהון לחקירה (איציק סולומון ידיעות הגליל, איציק יצחקי מערכת וואלה!)

כדורגלן הפועל נצרת עילית, עמי אזולאי, אינו מתכוון להגיע היום (שלישי) אחר הצהריים לבדיקת הפוליגרף אליה הוזמן בשעה 14:00 ב'וויצמן יער'. אזולאי מבלה עם משפחתו בפסטיגל ואמר למקורביו כי לא קיבל כל הזמנה רשמית מחברת וייצמן יער.

אזולאי הוא אחד משלושה כדורגלנים מהפועל נצרת עילית שזומנו להיום לבדיקת פוליגרף, בעקבות חקירת כל שחקני הקבוצה אתמול, במשרדי חברת וייצמן- יער. את ההודעה העביר לו מנהל הקבוצה, שולי גילארדי.

עורך דינו של אזולאי, אילן וקנין מעפולה, אמר כי: "אין בידנו כל הזמנה רשמית לבדיקת פוליגרף. דיברנו עם משרד החקירות ויצמן- יער והם אמרו שמהם לא יצאה דרישה לבדיקת פוליגרף לשחקן. בניגוד לדעתי, עמי מוכן להיבדק בכל מקום, אך בתנאי שיהיה זה משרד חקירות נייטרלי".

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, יניב כהן, אמר בתגובה: "חברת החקירות ויצמן- יער עומדת חד משמעית מאחורי ההזמנה לבדיקת הפוליגרף ולהפועל נצרת עילית אין קשר לכך".

כהן הוסיף ואמר: "אני באופן אישי כשנשאלתי בחקירה על עמי, אמרתי שלדעתי לעמי אין כל קשר לעניין הזה ואני מאמין שהוא נקי. חבל שהוא עושה לעצמו נזק ולא מתכוון להופיע לבדיקה. מה שהוא יגיד אחר כך יישמע לא טוב מבחינתו. מה זה משנה מי זימן אותו? שילך לפוליגרף ויוכיח שהוא נקי. הוא גם חתם אתמול על מסמך לפיו יעמוד לבדיקה בכל עת שיידרש".

במשרדה של עו"ד קרן שטטינפלד, המייצגת את הכדורגלן אסי וסיהון, התקבל היום (שלישי) פקס המזמן את השחקן לחקירה במשרדי ויצמן-יער.

עורכת הדין קיבלה זימון אמש, אך לטענתה לא היה ברור מי מזמן את השחקן לחקירה. עקב כך, שלחה ההתאחדות פקס רשמי למשרדה ובו זימון לחקירה שתערך מחר (רביעי) בבוקר. וסיהון מתכוון להגיע לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully