וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוס קוו בחזית מכבי

19.12.2006 / 8:10

פגישת ההנהלה של הצהובים בביתו של פדרמן בעניין פנאן הסתיימה בלי תוצאות. ביינום: "קשה בלי מוני". אוהדי הקבוצה יפגינו בעד פנאן

עמי שומן

פגישת ההנהלה הנוספת של אנשי מכבי ת"א, שכונסה אמש (שני) בביתו של דיוויד פדרמן לא הניבה תוצאות. חברי ההנהלה מסרבים להתייחס לפגישה באופן גורף, אך שלא לציטוט הסכים גורם בקבוצה לומר כי "טובת הקבוצה היא החשובה וכל הצדדים צריכים להירגע. הכבוד משחק כאן תפקיד חשוב, אבל כולנו מקווים שכבר במהלך היום (שלישי) נגיע לעמק השווה". מוני פנאן, כזכור, עדיין ממתין להודעת התנצלות באשר למינויו של [[אלי דריקס]] למנהל השיווק של הקבוצה, דבר שנעשה ללא ידיעתו. פדרמן מסרב בתוקף להתנצל אך עשוי להתפשר על הודעה שתוגדר כ"הודעת הבהרה".

בתום המשחק אתמול מול הפועל גליל עליון (80:92) כונסו שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה ושמעו מפדרמן שהוא אינו יודע כיצד תסתיים הפרשה. מספר שחקנים קיבלו זאת בצורה קשה במיוחד והזילו דמעות, כשחלקם אף החליטו לבקר בביתו של פנאן וחיזקו את ידי המנהל הוותיק. מי שנראה במצב רוח עגום במיוחד הוא וויל ביינום. "לא משנה מה אנשים אומרים או עושים, קשה להיות כאן בלי מוני", סיפר ביינום, שלפני כשבועיים נאלץ להיפרד מידידו הטוב רודני ביופורד. "מוני הוא הלב שלנו ואני מקווה שכולם יתעשתו כי אנחנו משפחה אחת גדולה וכל חלק הוא חשוב. כרגע אנחנו בלי אחד החלקים הכי גדולים שלנו. הם צריכים להתגבר על זה, כי אני חושב שהם רבים על שום דבר".

מכתב מאוהדי מכבי ת"א להנהלה ולפנאן (אתר "הלב הצהוב")

אוהדי מכבי ת"א יקיימו מחר (רביעי) ב-18:30 הפגנת מחאה ביד אליהו. אתר "הלב הצהוב" שלח מכתב להנהלת הקבוצה ולפנאן.

"למרות הניצחון על הגליל, ההיכל היה ריק אמש. אלה לא היו מושבים ריקים, או מחסור בחולצות צהובות. הריק היה גדול כמו שרק גוף בלי לב יכול להיות. אבל אנחנו מאמינים שהכל יסתדר, כי אין שום מחלוקת בעולם שיכולה להשאיר את מוני ומכבי בנפרד - שני חצאים של אותו השלם. מכתב מאת הלב הצהוב למכבי ת"א.

למדנו לאורך השנים, שאת הבגדים אפשר להחליף, אבל הגוף חייב להישאר שלם. שחקנים באו והלכו, אבל אתם תמיד הייתם שם - מוני, דיוויד, שמעון וגם רענן. הייתם שם יחד, פה אחד ולב אחד, אהבה אחת - וזה הרי כל הקסם. ההנהלה הטובה בעולם, כך אתם מכונים, בזכות ולא בחסד. ככה זה כשמונעים מאהבה טהורה - אהבה לצבע, לסמל, לקבוצה, לקהל, הרעב לתארים, הרצון הבלתי פוסק לנצח, האהבה למכבי. וכמו באגדות - אין כח חזק יותר מאהבה והיא תתגבר על הכל, גם על המכשול הקטן העומד בפני כולנו.

לאורך השבוע קיבלנו למעלה מאות פניות הקוראות לנו לפעול למען השכנת שלום בית ביד אליהו ובמשפחתינו. אנו מייצגים במכתב זה את כלל אוהדי מכבי ת"א, את רבבת הצופים בהיכל נוקיה ואת מאות אלפי האוהדים ברחבי הארץ.

ולכן אנחנו מבקשים, מעמקי נשמתנו הצהובה, אנא, למעננו, למען הקבוצה שלנו, האהבה של כולנו, תישארו יחד - השלם הגדול מסך חלקיו. אל תותירו אותנו גוף ללא לב, אל תשאירו את מכבי חצויה. המשיכו לצעוד יחדיו כשהצבא הצהוב ביציעים צועד מאחוריכם והמשיכו להוביל אותנו במסע הקסם לעבר ההשגים והגשמת החלומות של כולנו. אנו מקווים כי בקשה זו תהיה הצעד הראשון והאחרון שלנו כאוהדים על מנת לפתור את הבעיה שנוצרה.

מכבי ומוני - הלב הצהוב, זהו שילוב מנצח. אל תעירו אותנו מהחלום ואל תשאירו אותנו ללא הישראלי היחיד שמסוגל לקפוץ גבוה יותר מאנתוני פארקר. יחד, העונות המוצלחות פחות יהיו רק פרק קצר בהיסטוריה הארוכה והמפוארת של מכבי עלית תל אביב והעונות הגדולות - תהינה גדולות באמת, כאלה שרק גוף ענק, עם לב זהב יכולין להוביל אליהן. כך היה וככה, אנו מקווים, תמיד יהיה.

אנו קוראים לכם היום - שימו את המחלוקות בצד, עשו הכל למען שלום בית ולמען הצלחת הקבוצה, כדי שגם אנחנו וגם אתם נוכל להנות ולחזור לחייך במגרש, יחד עם הלב והנשמה של הקבוצה על הספסל.

מקווים לראות אתכם במסיבה השבועית שתתקיים ביום חמישי בהיכל - יחד. הגוף, הלב והנשמה שדוחפת מהיציע. לומר את האמת? אנחנו כבר לא יכולים לחכות. מוני, אנא ממך, חזור אל המקום הטבעי, כי תמיד נחכה לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully