וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לשחיתות גם בליגה הרוסית

רומן רוזנבלט

18.12.2006 / 22:10

נשיא ההתאחדות הכדורגל הרוסית חשף כי תוצאותיהם של מספר משחקים בליגה הרוסית מהעונה האחרונה סוכמו מראש

מסתבר, כי הכדורגל הישראלי, נמצא חברה טובה בכל הנוגע לאי כשירות של תוצאות משחקים בליגות הבכירות. בדיון שנערך היום (שני) בהתאחדות הכדורגל הרוסית בנוגע לכשירות תוצאות עונת הכדורגל שהסתיימה ברוסיה לפני כשלושה שבועות, הודה נשיא ההתאחדות הכדורגל הרוסית כי במהלך העונה האחרונה היו בליגה הרוסית משחקים שתוצאותיהם הוסכמו מראש. אמנם לא מדובר במכירת משחקים במתכונת שהייתה לכאורה בישראל, אך גם כאן מדובר בפעולות לא כשירות שקבעו למעשה את גורל האליפות בליגה הרוסית.

מה שלא פחות חשוב, היא העבודה שלראשונה מי שעומד בראש הפירמידה מודה בקיום הדברים. נשיא התאחדות הכדורגל הרוסית, ויטאלי מוטקו, חשף את הדברים במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה היום. "אנחנו יודעים כי היו משחקים שתוצאותיהם נקבעו מראש ואנחנו יודעים מי 4 הקבוצות שנטלו חלק בעניין. על כן לקראת העונה הבאה נחמיר בדרישותינו כלפיהן בכל הנוגע למתן אישור להופיע בליגה הבכירה". נציגי התקשורת הרוסית, שהופתעו מהדברים הגלויים, ניסו את מזלם כשביקשו לנקוב בשמות הקבוצות. "אנחנו שומרים אותם לעצמנו", ענה מוטקו בחוסר נוחות.

העיתונאים המשיכו ללחוץ כשנשיא ההתאחדות מנסה לחלץ עצמו מההתבטאות שככל הנראה התחרט שבכלל אמר אותה, והעיתונאים המשיכו לנסות להגיע לתשובה בדרך מתוחכמת: "ברור לנו שמדובר בקבוצות "לוץ'", "רוסטוב" ו"קריליה סובטוב", אך מי הרביעית?" הם שאלו. מוטקו סירב גם הפעם להתייחס לשמות הקבוצות, אך כשנשאל האם מדובר בצסק"א מוסקבה, מיהר לומר כי היא לא בין הארבע. "צסק"א היא קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מצוינים שמרביתם נבחרו למצטייני העונה", אמר מוטקו. "אבל אנחנו ננקוט יד קשה בכל הנוגע למשחקים שתוצאותיהם סוכמו מראש , כי ההשלכות של משחקים כאלה עבור כל גבול".

"אלו השלכות?" שאלו אנשי התקשורת. "דוגמה אחת היא מקרה בו עובד של אחת הקבוצות מכה נציג רשמי של קבוצה אחרת במהלך המשחק. דוגמה אחרת היא מקרה בו מאמן קבוצה שלא התנהגה על פי מה שהוסכם , לקח את השחקנים הסוררים ליער והכה אותם באלות". גם בדוגמאות אלה, סירב מוטקו לנקוב בשמות הקבוצות והאנשים הנוגעים לדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully