וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעוניינת בסולארי

אסף שקד

19.12.2006 / 14:49

לא, לא מדובר בקשר אינטר, אלא באחיו אסטבן, חלוץ אפועל ניקוסיה, אחריו יעקוב מזרחי, שיצפה גם בחלוץ נבחרת טרנידד וטובגו, סטרן ג'ון

לאחר שבית"ר שחררה אתמול (שני) בצהריים את כריסטיאן פביאני, החלו בבירה לבדוק את האופציות האחרות העומדות בפניהם בעמדת החלוץ. השם החם ביותר הוא חלוץ נבחרת טרנידד וטובגו, סטרן ג'ון, ששיחק במונדיאל האחרון ומשחק כעת בקובנטרי האנגלית. החלוץ בן ה-30 צד את עיניו של יוסי מזרחי כבר לפני מספר שבועות ובמהלך השבוע הקרוב ימריא המאמן לאנגליה על מנת לצפות בשחקן ואז להחליט האם להחתימו בקבוצה או לא.

קישור לשערים שלו בתחתית העמוד.

בבית"ר החליטו כי מעתה לא יחתימו שחקנים על חוזים ארוכי טווח כדוגמת מקרה ז'ואנו פינטו וזאת על מנת שלא להיגרר למצב בו לא מרוצים משחקן, אבל מתקשים להשתחרר מהחוזה.

סטרן ג'ון הוא שם מוכר לכל אחד מאוהדי הכדורגל האנגלי. מדובר בחלוץ חזק, המתנשא לגובה של כ-1.83 מטר, ונהנה ממבנה גוף מרשים. הוא משחק באי הבריטי מאז 1999, אז הגיע לנוטינגהאם מקולומבוס קרו האמריקאית.

בהמשך שיחק גם בברמינגהאם, דרבי קאונטי ולאחרונה בקובנטרי סיטי. בנבחרת טרינידד וטובאגו כיכב ג'ון לצידו של דווייט יורק בחוד, וכבש קרוב ל-70 שערים בכ-100 משחקים. במונדיאל האחרון הוא פתח בכל שלושת משחקיה של נבחרתו, בטרם זו הודחה. העונה כבש החלוץ 5 שערים בליגת המשנה.

חוזהו של ג'ון יסתיים בסוף העונה והוא טרם חתם על חוזה חדש בקובנטרי, מה שיהפוך אותו בקיץ לשחקן חופשי. לפני פחות משבוע סיפר מיקי אדאמס, מאמן הקבוצה: "יש לי עוד הרבה שחקנים שמסיימים חוזה בקיץ, אבל אנחנו לא נכנסים לפאניקה. הבענו בפניו את הרצון שלנו לראות אותו ממשיך והסוכן שלו מצידו הביע נכונות להיפגש".

במידה שקובנטרי תוותר על החתמה מחודשת של השחקן, מכירה שלו לבית"ר בחלון ההעברות של ינואר תהפוך להיות עסקה מאוד כדאית עבורה, מכיוון שבעוד מספר חודשים היא לא תרוויח עליו ולו פני אחד.

מלבד אופצייה זו, בוחנים בבית"ר אפשרויות נוספות. מחר (רביעי) ימריא מאמן הקבוצה יוסי מזרחי לקפריסין על מנת להתרשם מחלוץ אפועל ניקוסיה, אסטבאן סולארי (אח של סנטיאגו סולארי מאינטר) במשחק גביע שתקיים הקבוצה. מזרחי צפוי לשוב ארצה ביום חמישי.

בעניין אחר - בית"ר ירושלים ניהלה בשבוע האחרון חקירה בה גילתה אי סדרים בכניסת אוהדים במשחק מול מכבי ת"א. בין היתר גילתה הקבוצה כי מספר סדרנים אוימו על ידי כנופיה ונאלצו להכניס את קרוביהם למשחק ובכך למעשה הפסידה הקבוצה כסף רב מכניסה חופשית של אנשים למשחק. מחר בבוקר תגיש בית"ר את ממצאי החקירה למשטרה על מנת שזו תטפל בנושא.

עדכון ראשון: 22:25, 18/12
עדכון אחרון: 14:49, 19/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully