וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשטרה חיפשה סעיף שישאיר את עוז יפרח במעצר"

לי בוץ

18.12.2006 / 21:28

היועץ המשפטי של הפועל ב"ש, ניב כהן, תוקף את המשטרה ומסביר מדוע לא סיפר בלם הקבוצה על האיומים עליו בחקירה הראשונה

"אני מאמין שעוז חף מפשע ולכן גם לקחתי עליו אחריות במעצר הבית שלו", אמר הערב ניב כהן, היועץ המשפטי של הפועל באר שבע. "אני חושב שהמשטרה חיפשה סעיף שישאיר את עוז במעצר כמה שיותר זמן, ומכאן נובע האישום על חברות בארגון פשע, שאגב בוטל על ידי השופט. למשטרה יש מספר אינטרסים להשאיר את כל השחקנים, לא רק את עוז, במעצר כמה שיותר זמן גם מכיוון שהתיק בתקשורת והם לא מתנגדים לחשיפה, וגם כדרך להפעיל לחץ על השחקנים על מנת שידברו עוד ועוד".

"במקרה של עוז, אולי קיים אצלהם חשש שהוא מסתיר דברים נוספים מאחר והוא לא סיפר על הפגישה שלו עם אותם גורמים מהתחלה", הוסיף כהן. "בפעם הראשונה שהוא נחקר שלא תחת אזהרה, הוא לא ציין את המפגש מתוך פחד. השמות של האנשים שהוא פגש אומרים לי הרבה, ואני לא יכול להגיד שאני או כל בנאדם סביר אחר, היו נוהגים אחרת. לאחר שהוא סרב לקחת את הכסף אותם אנשים אמרו לו שיראה את הפגישה ביניהם כאילו שלא היתה מעולם, וכך הוא עשה. הוא חשב - 'לא חטאתי, לא פשעתי, לא עשיתי שום דבר' ושכח מזה. ברגע שהשוטרים הציגו בפניו אינפורמציה מסויימת הוא כבר בא וסיפר להם הכל".

"אני מאוד מעודד מהעובדה שעוז שוחרר למעצר בית", המשיך היועץ המשפטי של באר שבע, "אבל ממש לא אתפלא אם מחר בבוקר נגלה שהמדינה ערערה על כך. אם בית המשפט יקבל את הערעור או לא, זה משהו אחר, אבל לא תפליא אותי העובדה אם למדינה לא יתאים אותו מעצר בית שהשחקנים קיבלו".

"זה סיפור שחור, שלא היה צריך לקרות מלכתחילה", סיכם כהן. "זה צל על הכדורגל כולו ועל כל המועדון. אנחנו נמצאים בתוהו ווהו - עוד שבוע וחצי יש לנו משחק ליגה וחסרים לנו חמישה שחקנים, ראש קבוצה, שוער, איך אפשר להתעסק במשחק? אני רק מקווה שהמקרה הזה לא ישאיר נזק בהפועל ב"ש, שעשתה הכל על מנת לעזור למשטרה ולהתאחדות בכל הסיפור הזה. אנחנו עומדים מאחורי השחקנים שלנו, ועדיין עשינו כל מה שהיינו צריכים כמועדון כדורגל בצורה מושלמת. אני מקווה שהמקרה לא יטיל כתם על השחקנים ושאנשים יקבלו את זה שחלק מהפעולות נעשו תחת לחץ ואיומים ומתוך פחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully