וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יזיק ודמאיו: המשטרה נכשלת והקבוצות נענשות

לי בוץ

18.12.2006 / 20:57

המנכ"לים של מכבי חיפה ובני יהודה הצטרפו במהלך קורס מנכ"לים לטענות אותן משמיע הרציקוביץ'. והיו גם הצעות לשיפור

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, ומנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, הצטרפו היום (שני) לטענות שמשמיע לוני הרציקוביץ' כבר מספר שבועות, כשהעבירו ביקורת על נושא ההעמדות לדין של המועדונים בפני ההתאחדות לכדורגל. צ'יזיק ודמאיו, המשתתפים בקורס מנכ"לים במכללה האקדמית על שם 'זינמן' בוינגייט, טענו במהלך הקורס כי ההחלטות לפיהן מעמידים לדין את הקבוצות בארץ הן לא במקום, משום שמשטרת ישראל היא זו שנכשלת במניעת החדרת האמל"ח למגרשים ואילו הקבוצות הן אלה שנענשות.

רק הבוקר הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי הפועל ת"א תעמוד לדין בגין זריקתם של שני רימוני הלם מיציע אוהדי הקבוצה במהלך המשחק מול בית"ר ירושלים אמש. גם הירושלמים צפויים לעמוד לדין לאחר שביציע המאוכלס באוהדי הקבוצה נפתחו ארבעה רימוני עשן צהובים ואבוקה אחת. שתי הקבוצות, כמו גם מכבי חיפה ומכבי ת"א כבר עמדו לדין בעבר בגין האשמות דומות, דבר שגרר אחריו לא מעט קנסות כספיים.

דמאיו וצ'יזיק ציינו כי דבר כזה לא קיים בשום תחום בחיים, ולא יתכן שגוף אחד נכשל במשימתו וגוף אחר משלם על כך את המחיר. ההצעה שהועלתה היא שהמשטרה תישא בקנס הכספי במקום הקבוצות, והצעה אחרת היתה הוצאת כוחות המשטרה מהמגרשים, כך שהמשטרה תהיה אחראית מחוץ למגרש, בעוד שהסמכויות בתחומי המגרש יועברו לחברות אבטחה פרטיות אשר יישכרו על ידי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully