וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייסי בספק למשחק מול בני יהודה

רומן רוזנבלט

18.12.2006 / 18:17

גם רפאל אולארה ייעדר, ובדיקה נוספת תקבע את חומרת פציעתו. רוני לוי: "מי שלא יעמוד בסטנדרטים של מכבי חיפה - ישוחרר"

מכבי חיפה ערכה הערב (שני) אימון לקראת משחק ההשלמה מול בני יהודה ביום רביעי הקרוב. מאיר לוי שובץ לשפוט במשחק. אדורם קייסי הפצוע לא התאמן בשורות האלופה, ואילו רפאל אולארה ערך אימון אישי בלבד. התמונה לגבי אולארה עשויה להתבהר מחר, כשיעבור בדיקה נוספת אצל מומחה בכיר על מנת להחליט אם נדרש ניתוח לטיפול בקרסולו הפגוע. הבלם הצ'יליאני לא יוכל לשחק מול בני יהודה וקיים ספק אם יוכל לחזור למחזור הבא. גם גוסטבו בוקולי, שספג אדום במשחק בשבת מול אשדוד, ייעדר מהמשחק.

מאמן הקבוצה רוני לוי התראיין לפני האימון, סיפר על ההכנות לקראת בני יהודה ורמז על השינויים הצפויים במהלך חלון ההעברות המתקרב: "כל המשחקים הקרובים הם סופר חשובים. המשחק הקרוב יכול לעשות לנו הרבה מעבר לשלוש נקודות ויכול לקרב אותנו לצמרת הגבוהה. אנחנו מודעים לעובדה שבני יהודה קבוצה במצוקה ולכן זו משוכה גבוהה. נקווה שיגיע הרבה קהל ושתהיה אווירה טובה במשחק הזה.לגבי המשחק מול אשדוד, הרי יצאנו למשחק מול קבוצה שנמצאת במומנטום מצוין עם ארבעה ניצחונות רצופים. פתחנו טוב אבל לא ניצלנו את היתרון במגרש לשערים. ספגנו שער לא מחויב המציאות אבל חזרנו עם הרבה אופי ולמרות חיסרון מספרי ולכן מגיע קרדיט לשחקנים. מול בני יהודה זה משחק אחר, נצטרך לעשות את העבודה כדי לנצח".

בנוגע לשינויים הצפויים בסגל הקבוצה אמר: "עדיין לא דנו בשום דבר, אך כשיגיע מועד ההעברות נקבל החלטות גם לגבי תום אלמדון. יהיו שינויים כאלה ואחרים. יש ציפיות לסטנדרטים ממכבי חיפה ומי שיעמוד בסטנדרטים ימשיך איתנו ומי שלא ישוחרר".

בעקבות תנאי מזג האוויר הקשים במוסקבה בחודש פברואר, צפויה צסק"א מוסקבה להעביר את משחקה מול מכבי חיפה במסגרת גביע אופ"א לעיר וולדיקווקז, הדרומית יותר.

חרזי: "לא מוכן לעבור פוליגרף"

מגן מכבי חיפה, אלון חרזי, שראה דברים בכדורגל הישראלי במהלך הקריירה הארוכה שלו, אמר הערב בהתייחס למה שמתרחש בימים האחרונים: "זה מצב לא נעים לכדורגל הישראלי, אות קין שירדוף אותו עוד הרבה שנים. לא הכל נכון, אלא רק חלקים, אבל אסור להשלות את עצמנו, הדברים קיימים. עצוב לראות שחקנים שמולם שיחקתי מובלים בשלשלאות ואזיקים. הדברים מתפרצים בבום כאילו זה לא היה קיים בעבר, אבל זה היה וחבל שמכתימים את כל השחקנים. הדבר הזה מוציא את הטעם מהכדורגל שהוא משחק טהור".

לגבי האפשרות של בדיקות פוליגרף לאחר משחקים, ענה חרזי בשלילה נחרצת:" זה מצב שלא יכול להתקיים, אני לא רואה את עצמי עושה את זה. פשעתי או משהו כזה? זה לא במקום ושכל האחרים יעשו חושבים מה צריך לעשות".

על המשחק מול בני יהודה ביום רביעי אמר: "הם במצב לא טוב וגם אנחנו לא במצב מזהיר. אם נצליח להתעלות ולעשות את מה שמצפים מאיתנו, נמצא את עצמנו ארבע נקודות מהצמרת. עם כל הכבוד לבני יהודה, המשחק הזה תלוי בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully