וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאני שוחרר מבית"ר ירושלים

אסף שקד

18.12.2006 / 14:00

החלוץ הארגנטינאי זומן לפגישה במשרדו של היו"ר ולדימיר שקלאר, שבישר לו על סיום דרכו. פביאני סירב להצעה מהפועל ת"א

החלוץ הארגנטינאי כריסטיאן פביאני קיבל היום (שני) בבוקר טלפון מיו"ר הקבוצה ולדימיר שקלאר בו הוא זומן לפגישה במשרדי המועדון. במהלך הפגישה הודיע היו"ר לפביאני כי הוא משוחרר מהקבוצה.

ככל הנראה, פביאני לא יחתום בקבוצה אחרת וינסה את מזלו בספרד, שם הוא אמור לחתום במדי לאס פלמאס מהליגה השניה. כמו כן, גם קרוז אז'ול המכסיקנית מעוניינת בשחקן.

לפביאני דווקא הייתה הזדמנות להישאר בארץ. לוואלה! ספורט נודע כי מאמנה של הפועל ת"א יצחק שום שלח את שחקנו הארגנטינאי חאבייר פאאס כדי לשכנע את פביאני להישאר ולחתום בהפועל ת"א, אלא שפביאני סירב.

שקלאר: "הפועל ת"א חייבת לקבל עונש רדיוס"

יום לאחר המשחק מול הפועל ת"א, יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, עדיין לא נרגע מאירועי המשחק אתמול (ראשון) ואמר לאתר הרשמי: "הפועל ת"א חייבת לקבל עונש של משחקי רדיוס ללא קהל או עונש כבד אחר, שירתיע את אוהדיה מלנהוג כך בעתיד. מה שעשה הקהל שלהם, זה בושה וחרפה וסיכון חיי אדם. עצוב מאוד היה לשמוע את הקפטן של הפועל, יוסי אבוקסיס, אומר שהוא סולח לאוהדים, למרות שהוא יודע כי הכוונה שלהם היתה לפגוע בשחקנים שלנו. אוהדי הפועל ת"א ניסו לפגוע בשחקנים שלנו וכמעט הצליחו לגרום להם לפגיעה פיזית חמורה. אני מצפה מהנהלת הפועל ת"א, שתגנה את האירוע החמור הזה.

"אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה, אילו האוהדים שלנו היו זורקים את רימוני הלם. אני בטוח שהייתה היום חגיגה תקשורתית סביב הנושא, אילו היה מדובר באוהדי בית"ר ירושלים. האוהדים שלנו מתנהגים למופת מהמחזור הראשון, אבל האוהדים של קבוצות אחרות לא. לכן, אני חושב שהפועל ת"א ואוהדיה צריכים להיענש בחומרה. אם וכאשר אחד מהרימונים האלו היה פוגע בראשו של אחד השחקנים, אז אני לא רוצה לחשוב למה זה היה גורם. צריך להבין שרק מזל הביא לכך שהאירוע נגמר כמו שהוא נגמר ולכן ההתייחסות של כל הגורמים צריכה להיות אחרת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully