וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "לא הפסדנו בגלל הלחץ"

18.12.2006 / 12:59

אלכס פרגוסון מאמין שההפסד של היונייטד לווסטהאם היה מעידה חד פעמית. ג'ואי בארטון מהסיטי מלכלך על למפארד וג'רארד

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, טוען כי אין עליו ועל שחקניו לחץ, למרות ההפסד 1:0 לווסטהאם ביום ראשון, שקירב את צ'לסי עד כדי שתי נקודות ליונייטד שבמקום הראשון. "דברים כאלה קורים בכדורגל ואנחנו חייבים להתאושש ולהתכונן למשימה הבאה. אין עלינו שום לחץ והאליפות לא מוכרעת בדצמבר".

מנג'ר ווסטהאם המפוטר אלן פארדיו טוען כי ציפה לקבל קרדיט נוסף מהבעלים החדש אגרט מאגנוסון. "אני חושב שהגיע לי קצת יותר, אמר פארדיו, שהתייחס באופטימיות גם למצבם של הפטישים: "הרבה דברים יעבדו לקרבישלי בווסטהאם. יש לו סגל מצויין והוא יקבל הרבה כסף בחלון ההעברות הקרוב. קרלוס טבז מווסטהאם דווקא התקשה להבין למה לקח כל כך הרבה זמן עד שפארדיו יפוטר: "בארגנטינה או בברזיל כבר היו מפטרים אותו ממזמן. ראו בבירור שהקבוצה לא תיפקדה כמו שהוא רצה".

קשרה של מנצ'סטר סיטי, ג'ואי בארטון, מבטיח להיות הדבר הבא בנבחרת אנגליה, אם רק יתנו לו את ההזדמנות. בארטון אמר: "אולי אני לא השחקן הכי טוב בעולם, אבל אני אעשה הכל בשביל הנבחרת. אני לא אהיה כמו פרנק למפארד וסטיבן ג'רארד, שהם כוכבים גדולים בקבוצות שלהם אבל לא מרשימים במשחקי הנבחרת".

* ארבעה ימים אחרי שנקנס ב-10,000 ליש"ט על ידי ההתאחדות האנגלית, ארסן ונגר מואשם שוב בהתנהגות בלתי הולמת. ונגר זעם על שופט המשחק בין ארסנל לפורטסמות, סטיב בנט ועל הקוון אחרי בעיטה חופשית שנשרקה לזכות פומפי, לאחריה עלתה ליתרון.

* במשחק האחרון במחזור ה-18 ניצחה פולהאם את מידלסברו 1:2. היידאר הלגוסון בפנדל בדקה ה-12 ובריאן מקברייד בדקה ה-35 העלו את הלונדונים ליתרון. מרק וידוקה הותיק רק צימק 1 דקות לסיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully