וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קנבארו ייבחר הערב לכדורגלן השנה של פיפ"א?

18.12.2006 / 12:09

כך טוענים בספרד. טבאנו בדרך לרומא, בלאציו זועמים על לוקארלי. נשיא פאלרמו: "המאמן שלנו לא יודע להשתמש בסגל. הוא צריך מנוחה"

בלמה של נבחרת איטליה פאביו קנבארו יזכה הערב (שני) ככל הנראה בפרס כדורגלן השנה מטעם פיפ"א, שיחולק בטקס חגיגי ונוצץ בציריך. לפי רשתות תקשורת שונות בספרד, קנבארו זכה ב-498 מהקולות לעומת 454 של זינדין זידאן ו-380 של רונאלדיניו, שזכה בפרס בשנתיים האחרונות.

קנבארו הוביל את נבחרת איטליה לזכייה במונדיאל האחרון. קצת לפני כן הוא גם הוביל את יובנטוס לזכייה באליפות איטליה, לפני שזו נלקחה ממנה בעקבות פרשת הטיית התוצאות. לאחר מכן, קנבארו חתם בריאל מדריד וגם זכה בכדור הזהב של עיתון פראנס פוטבול.

פרנצ'סקו טבאנו, חלוצה האיטלקי של ולנסיה הספרדית, אמור לחזור בקרוב הביתה ולחתום במדי רומא, כחלק מעיסקת השאלה. טבאנו, שכבש 38 שערים בשנתיים האחרונות באמפולי, עבר בקיץ האחרון בקול תרועה לולנסיה, אלא שבפועל הוא שיחק השנה רק 43 דקות בליגה הספרדית וסיפר לא פעם על קשיי ההסתגלות שלו במדינה החדשה והרצון לחזור הביתה. טבאנו אמור להשלים ברומא חוד קטלני לצידו של פרנצ'סקו טוטי ומאנסיני.

נשיאה של לאציו קלאודיו לוטיטו יצא בהתקפה חריפה על כריסטיאנו לוקארלי מליבורנו. כזכור, במשחק האחרון בין שתי הקבוצות לוקארלי חבט באפו של גוראן פאנדב מלאציו, אחרי שזה חגג את שער השיוויון במשחק. לוטיטו אמר: "הגישה של לוקארלי היא בלתי ספורטיווית. החטא היחידי של פאנדב היה שהוא חגג שער, הוא לא היה צריך להיענש על זה".

נשיאה של פרלרמו מאוריציו זמפאריני יצא בהתקפה חריפה כנגד מאמן הקבוצה פרנצ'סקו גוידולין אחרי ההפסד המביך 4:0 לרומא. זמפאריני אמר: "יש לו סגל נהדר והוא לא יודע איך להשתמש בו. כנראה שהוא צריך מנוחה".

מאמן שכבר עזב את קבוצתו באיטליה הוא ג'יאמפאולו מקליארי, שהוחלף על ידי פרנקו קולומבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully