וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילארדי: "לחקירות האלה צריך יושר מקצועי, לא כושר גופני"

יואב ויכסלפיש

18.12.2006 / 9:36

שולי גילארדי ושאר אנשי נצרת עילית הגיעו למשרד החקירות ויצמן יער בנוגע למשחק נגד רמה"ש. חקירת פרשת אושרי לוי, היום השני

היום (שני) החלו להגיע למשרד החקירות ויצמן -יער אנשי נצרת עילית, שנחקרים לגבי המשחק מול רמת השרון ביום שישי. ראשון הגיע יניב צ'יצ'יאן. אחריו הגיע שולי גילארדי, מנהל הקבוצה, אמר: "התבקשנו על ידי בעל הבית להגיע לחקירה, אנחנו מכבדים את זה. אם קיים אפילו חשש קטן, זכותו להזמין את השחקנים לחקירה. צריך להגיע עם יושר מקצועי ולא עם כושר גופני".

אסי וסיהון, המושאל לקבוצה ממכבי נתניה, אמר: "לא נעים להגיע למקום כזה, אבל הגיע הזמן לבדוק את הליגות הבכירות. נוריאל רוצה לבדוק את הענינים לאור הניסיון הרע עם אושרי לוי, לא הרגשתי משהו מיוחד נגד רמת השרון, פשוט היינו חלשים. צריך לבדוק טוב טוב מה קורה, אבל זה לא נעים להיבדק בפוליגרף אחרי משחק. נעשה כל מה שמבקשים". בתום החקירה הוא אמר שהשחקנים "התבדחו במסדרון ואין שום שאלה מיוחדת בחקירה, אלא רק שאלות שגרתיות על כוונה למכור את המשחק או דברים מוזרים שקרו במהלכו".

יניב צ'צ'יאן אמר ביציאה מהחקירה: "זכותו של נוריאל לחשוד, בשביל זה חוקרים אותנו. נקווה שכולם ייצאו זכאים ונצא לדרך חדשה. היו שמועות גם בשנה שעברה לגבי מכירות, אני עדיין מופתע ממה שקורה בבאר שבע".

נחקרים נוספים היו ירו בלו, גוז'ף צ'יפסה, חיים בנון ועמי אזולאי, שלא נכלל בסגל למשחק ההפסד 1:0 נגד רמת השרון ביום שישי. הוא הכחיש כל מעורבות בפרשה וטען שנעדר מהמשחק מסיבות מקצועיות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully