וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפרח ורחמים ישוחררו בשלישי למעצר בית

לי בוץ

18.12.2006 / 17:29

המשטרה חשדה בשניים בחברות בארגון פשע, השופט פסל את האישום, אך הוסיף שקיים חשד שלקחו שוחד וישחררם למעצר בית בן 10 ימים. צגאי, עטייה ואילוז יובאו להארכת מעצר נוספת בשלישי. פרשת ב"ש, היום הרביעי

ברני ארדוב

קטע וידאו: ערוץ 10

בית משפט השלום בבאר שבע דחה היום (שני) את הערר שהגישו עורכי דינם של אביתר אילוז, יחיאל צגאי ומיקי עטיה. עורכי הדין טענו כי אין סיבה להחזיק את השלושה במעצר מאחר ואין סיכון שהשחקנים ישבשו את החקירה אם ישוחררו, מכיוון שהם פנו למשטרה ביוזמתם ושיתפו פעולה בחקירה. בית המשפט, כאמור, דחה את הטענות והשלושה יוחזקו במעצר עד מחר בבוקר, אז יובאו בפני שופט להארכת מעצר נוספת.

היום (שני) התקיים גם הדיון בהארכת מעצרו של שוער הפועל ב"ש, אסי רחמים, שנעצר אתמול בחשד למעורבות בפרשת הטיית המשחקים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים, אך השחקן יישאר במעצר עד מחר (שלישי) וישוחרר למעצר בית של עשרה ימים, עד ה-27 בדצמבר, בערבות של 15,000 שקלים.

סעיפי האישום של המשטרה הם קבלת שוחד, קשירת קשר לפשע וחברות באירגון פשיעה. "חוץ מרצח ארלוזורוב, האשימו אותו בכל דבר אפשרי", אמר הבוקר גורם בבאר שבע. "פשוט אי אפשר להאמין לדברים האלה על אסי".

המשטרה האשימה גם את עוז יפרח בחברות בארגון פשע, אך השופט לא השתכנע בהאשמה ספציפית זו ושיחרר אותו למעצר בית. השופט טען: "קיים חשד סביר כי עוז יפרח לקח שוחד, אך בית המשפט לא מצא חשד לפיו יפרח משתייך לארגון פשיעה כפי שטענה המשטרה. אי לכך החשוד לא יסכן את שלום הציבור בכך שישהה במעצר בית מלא". יפרח ישוחרר מחר בערבות למעצר בית בן 10 ימים בביתו של איציק תורג'מן, נשיא הפועל ב"ש.

גם יניב לוי מהפועל מרחבים, שחשוד שהיה הגורם המתווך בנתינת שוחד, ישוחרר מחר למעצר בית של עשרה ימים.

ארגון השחקנים מתנגד לבדיקות הפוליגרף לפני המשחקים

ראשי ההתאחדות לכדורגל דחו את האולטימטום שהציבה אתמול מועצת ההימורים בנוגע למאבק נגד ההימורים הלא חוקיים. בישיבה שערכה אתמול מועצת ההימורים הוחלט כי אם שלושה שחקנים מכל קבוצה לא יישלחו לבדיקת פוליגרף בתום כל משחק בשתי הליגות הבכירות, ייפסקו ההקצבות מהטוטו.

גם אריה אלטר, יו"ר איגוד השחקנים, מתנגד: "יש הרבה סיבות למה לא לבצע פוליגרף לשקחנים לאחר המשחק. א', כי זה לא נכון. ב', כי זה לא ראוי, ג', זה לא בר ביצוע. צריך לזכור שאין שום הרשעה ועדיין לא הוכח שום דבר והכל עדיין בחקירה. בינתיים מדובר באנשים שהודו שקיבלו כסף לפני המשחק, זו עדיין לא מכירה".

"בדיקות הפוליגרף יכפישו קבוצה גדולה של אנשים שאין להם קשר לזה", המשיך אלטר, "מה גם שמדובר על ליגות נמוכות ולא על ליגת העל".

אלטר טוען כי "צריך להרתיע יותר ולתת עונשים חמורים מאלו שיש עכשיו על מנת שכל שחקן יידע שאם הוא נוגע בדבר הזה - הוא למעשה סיים את הקריירה שלו".

אלטר הוסיף כי איגוד השחקנים מציע עזרה למשפחות השחקנים. "אנחנו עוזרים לשחקן עד לנקודה שבה הוא מורשע. ברגע שזה יקרה, אנחנו לא נהיה חלק מהמשחק שלו. אנחנו בקשאר עם שחקני הפועל ב"ש, עם משפחותיהם, עם הקפטן סתיו אלימלך ועם זינו - אנחנו נותנים לם את כל מה שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully