וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לא כאן? סביליה עלתה לפסגה

17.12.2006 / 20:18

ניצחון 1:3 על רקראטיבו הקפיץ אותה מעל אלופת אירופה, ששוהה ביפן. ריאל מדריד ניצחה את אספניול 0:1. אתלטיקו מדריד-חטאפה 0:1

המחזור ה-15 בליגה הספרדית ננעל הערב (ראשון), כשבמוקד, כמובן, העפלתה של סביליה למקום הראשון על חשבונה של ברצלונה, שעסוקה הייתה בהפסד בגמר גביע העולם לקבוצות לאינטרנסיונל הבריזלאית. ריאל מדריד ניצחה את אספניול, הקבוצה השנייה על העיר ברצלונה, 0:1 משער של רוד ואן ניסטלרוי. הלבנים של קאפלו צמצמו מבארסה את הפער לנקודה ומהמוליכה לשתי נקודות. הקבוצה השנייה של מדריד, אתלטיקו, ניצחה את חטאפה 0:1 בסוג של דרבי איזורי.

סביליה מביטה מלמעלה, ריאל ניצחה

רקראטיבו הואלבה - סביליה 3:1

סביליה ידעה עוד לפני המשחק שניצחון יעזור לה להשתלט על הפסגה, ולאור היכולת של הקבוצה בבית, כל ניצחון חוץ רק הולך ומקרב אותה למעמד הרם אותו היא שואפת להעניק לעצמה. לואיס פביאנו העלה את האנדלוסים ליתרון 0:1 בדקה ה-11, בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. אנטוניו חזוס ואסקז הבקיע באופן מפתיע בדקה ה-19.

פרדי קאנוטה, כמו בכל שבוע, הרעיד את הרשת גם הפעם, וקבע 1:2 בדקה ה-35. 8 דקות אחרי המחצית כבר לא היה ספק לגבי זהות המנצחת, אחרי שחסוס נאבאס הרשית את השלישי. אייטור אוסיו מסביליה הורחק בדקה ה-66.

אספניול - ריאל מדריד 1:0

המדרידיסטה יצאו למונטג'יק, איצטדיונה של אספניול, למשחק מול הקבוצה, שנמצאת בכושר מצוין וסיימה את הבית המוקדם בגביע אופ"א עם מאזן מושלם. בדקה ה-50 השתלט רוד ואן ניסטלרוי על כדור והצליח להכניע את קיימאני, שוער המארחים. החלוץ ההולנדי כבש את שערו התשיעי העונה. ארבע דקות לאחר מכן הורחק פאביו קנבארו, בלמה של ריאל בצהוב שני. אספניול לחצה על עשרת שחקניה של ריאל, אך לא הצליחה להשוות. החבורה של קאפלו עושה דרכה חזרה מקטאלוניה עם שלוש נקודות חשובות בכיסה.

שאר המשחקים:

אתלטיקו מדריד - חטאפה 0:1

הקולוצ'יונרס אירחו בויסנטה קלדרון את הקבוצה שמגיעה מפרבר המרוחק כ-50 ק"מ ממדריד, בסוג של דרבי איזורי. אחרי שהפסידה בשבוע שעבר לאספניול 2:1, היתה אתלטיקו חייבת לנצח כדי להמשיך להיות קרובה לצמרת. בדקה ה-24 פרננדו טורס פרץ על הקו הימני, עקף את חאבייר פראדס והרים לרחבה. מאניש הפורטוגלי נגח פנימה. אחרי הניצחון טיפסו הקולוצ'יונרס למקום הרביעי, על חשבונה של סראגוסה, כשהם מרוחקים שבע נקודות מהראשונה.


ויאריאל - אוסאסונה 4:1

הבסקים ממשיכים להתאושש מפתיחת העונה הרעה שלהם, והניצחון הגדול במדריגל קירב אותה כדי שתי נקודות מהצוללת הצהובה.

פייר וובו השתיק את הקהל כבר בדקה ה-12, ושתי דקות למחצית היה 0:2 אחרי שער של ג'אבד נקונאם. ויאריאל אולי חשבה על קאמבק, אבל פנדל של דויד לופז בדקה ה-56 הכריע את המשחק באופן סופי. קאני עוד צימצם בדקה ה-61 וקיווה להמתיק את הגלולה, אבל חואנפראן המריר אותה מחדש בדקה ה-70.

לבנטה - סלטה ויגו 1:1

פרננדו באיאנו הבקיע לסלטה בדקה הראשונה, והיתרון של האורחים החזיק מעמד 54 דקות, אבל אז השווה לואיס אלבארו.

ריאל סוסיאדאד - חימנסטיק 2:3
לסוסיאדאד: צ'רלס מינגו (47, עצמי), חואניטו (54) ודייגו ריבאס (60).
לחימנסטיק: מיגל אנחל ליירה (18) ורובן קאסטרו (48).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully