וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן כבשה את פסגת הבונדסליגה

17.12.2006 / 19:30

שער ניצחון 4 דקות לסיום נתן לה את 3 הנקודות בניצחון 1:2 על וופלסבורג. לברקוזן התארחה בדורטמונד והמשיכה במומנטום עם ניצחון בתוצאה זהה

המחזור ה-17 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. ורדר ברמן, שאיבדה את הפיסדה לשאלקה 04, שניצחה אמש (שבת), שבה למקום הראשון אחרי ניצחון על וולפסבורג 1:2. במשחק נוסף הפסידה בורוסיה דורטמונד בבית לבאייר לברקוזן בתוצאה זהה.

ורדר ברמן - וולפסבורג 1:2

חניכיו של תומאס שאף אירחו בווסרשטאדיון את הזאבים, שאיבדו גובה אחרי שלא ניצחו חמישה משחקים רצופים. היום הם ידעו שקשה יהיה לשבור את הרצף הרע. דניאל ינסן כבש את השער הראשון בדקה ה-17 לזכות ברמן במספרת נאה. 4 דקות לפני המחצית הדהים אייזק בויאקה את הירוקים-לבנים עם שער שיוויון. אבל ורדר ברמן, שכבר מספר פעמים העונה שהיא עשויה מחומר של אלופים, השיבה לעצמה את היתרון והמקום הראשון עם שער ניצחון של אפרסידו רודריגז, ארבע דקות לסיום.


בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 2:1

הצהובים-לבנים אירחו את באייר בווסטפאלנשטאדיון. אנדריי וורונין (24) וסטפאן קיסלינג (74) כבשו לאורחים. מרטין אמאדיק רק צימק בדקה ה-85. המקומיים ממשיכים את המומנטום השלילי עת השיגו ניצחון אחד בחמישה משחקים. לעומתם, הקבוצה של מיכאל סקיבה במומנטום חיובי עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully