וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר בורחת, רומא רודפת אחריה

17.12.2006 / 19:35

הנראזורי גברו 0:2 על מסינה. רומא ניצחה באולימפיקו את פאלרמו בקרב צמרת 0:4. ליבורנו ולאציו נפרדו ב-1:1 בדרבי השמאל-ימין

המחזור ה-17 בסירייה A הושלם היום (ראשון) עם שבעה משחקים, ועוד אחד שנדחה (קטאניה - אמפולי), כשבמוקד עוד ניצחון של אינטר, שהגדילה את הפער שלה מרומא, באופן זמני. הקבוצה מהבירה אירחה את פאלרמו, השלישית בטבלה, ניצחה 0:4 ושמרה על פער 7 הנקודות. הדרבי החם בין הימין והשמאל באיטליה, ליבורנו נגד לאציו, הסתיים בתיקו 1:1.

במשחקי יום שבת נפרדו מילאן ופיורנטינה בתיקו 2:2, בעוד אודינזה גברה 1:3 על קליארי.

אינטר - מסינה 0:2

מי יעצור את הריצה של הנראזורי? בוודאי לא מסינה. כמו לפני שבוע, אז ניצחה את אמפולי, גם היום חניכיו של רוברטו מאנצ'יני חיכו יותר ממחצית כדי לכבוש את הראשון. לפני שבוע זה לקח להם 60 דקות, הפעם רק 49, כשמרקו מטראצי שבר את הקרח עם ה-0:1. 10 דקות מאוחר יותר כבש זלאטן איברהימוביץ', שנמצא בכושר נפלא, את השני של קבוצתו בדרך לניצחון תשיעי רצוף.


רומא - פאלרמו 0:4

הג'לארוסי אירחו את הסיצילאנים באולמפיקו. תיקו או הפסד של החניכים של ספאלטי היה מרחיק אותם מאינטר, שניצחה קודם לכן את מסינה. הרומאים שלטו במשחק, אבל הצליחו לממש את היתרון רק לקאת תום המחצית הראשונה. פרנצ'סקו טוטי שלח את אלסאנדרו מנצ'יני. הברזילאי בעט מכ-30 מטר טיל לפינה של שוער פאלרמו, אלברטו פונטנה. בדקה 56 הכשיל מרקו פיסאנו הסיצילאני את טדאיי ברחבה. קפטן רומא, טוטי, שלח את הכדור פנימה. 7 דקות לסיום החליפו טדאיי עם מנצ'יני מסירות, כשהאחרון כבש את שערו השני במשחק. בדקה ה-88 התפרקה פאלרמו, כשנשארה ב-10 שחקנים, אחרי שפאביו סימפליסיו נשלח החוצה עם צהוב שני. בדקת הסיום ניסה להקפיץ טוטי מעל השוער, אך ג'וזפה ביאבה המסכן, משורות הורודים, שלח שער עצמי לרשת.


ליבורנו - לאציו 1:1

גוראן פאנדב 25 הבקיעו לזכות אנשי הימין את ה-0:1, אבל אחרי ההרחקה של תומאסו רוקי בדקה ה-60, המומנטום השתנה. כריסיאנו לוקארלי, האחד והיחיד, וידא בדקה ה-65 שהאוהדים האדומים של ליבורנו לא יחזרו הביתה עם הפנים בין הידיים.

פארמה - קייבו 2:2

השתיים היו צמודות על הקו האדום בפתיחת המחזור, כשניצחון של כל אחת היה מעלה אותה מעל פיורנטינה, אבל לבסוף הויולה, שאתמול סיימו בתיקו עם מילאן, יצאו המרוויחים הגדולים אחרי תיקו. אנדראה זאנצ'טה העלה את קייבו ליתרון בפנדל בדקה ה-23, רק כדי לראות את איגור בודן מבקיע את השוויון שתי דקות מאוחר יותר. דניאלה דסנה השלים מהפך בדקה ה-57, אבל פארמה הצליחה להשוות בדקה ה-64 מרגליו של לורנצו דיאנה.


סיינה - אטאלנטה 1:1

ג'וליו מיגלאסיו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-36, אבל שוויון דרמטי של מריו פריק חמש דקות לסיום קבע חלוקת נקודות.

אסקולי - טורינו 2:0
הבקיעו: אלסאנדרו רוסינה (59) ואלסנדרו רוסינה (90).

רג'ינה - סמפדוריה 1:0
הבקיע: פאביו קוואגליארלה (68)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully