וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה מאמן משנה מזל - ווסטהאם ניצחה את מנצ'סטר יונייטד

17.12.2006 / 19:45

אלן קרבישלי קיבל את השדים האדומים במשחקו הראשון כמאמן הפטישים וניצח 0:1. צ'לסי, שניצחה את אברטון 2:3, צמצמה את הפער בצמרת

המשחק המרכזי במחזור ה-18 בפרמיירליג נערך היום (ראשון) כשווסטהאם יונייטד ניצחה 0:1 באפטון פארק את מוליכת הטבלה, מנצ'סטר יונייטד. היה זה משחקו הראשון של המנג'ר החדש של הפטישים, אלן קרבישלי והוא לא יכל לבקש משחק קשה יותר להתחיל את הדרך להצלת הקבוצה. שעה קלה לפני שהשדים האדומים עלו למגרש הם שמעו כי צ'לסי הצליחה להיחלץ מפיגור, לגבור על אברטון ולצמצם את הפער מהם ל-2 נקודות בלבד.

הגעתו של קרבישלי לא עזרה לבניון לפי שעה והישראלי פתח על הספסל. בדקה ה-71 הוא החליף את היידן מולינס. לעומת זאת, הפטישים בהחלט יכולים להיות מעודדים מההחלפת המנג'רים.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים כאשר לשתי הקבוצות היו מספר הזדמנויות. מהעבר האחד מרלון הארווד ובובי זאמורה יכלו לשמח את מאמנם החדש, אבל הם פספסו. מן העבר השני שתי הזדמנויות של לואיס סאהה נהדפו על ידי שוער ווסטהאם, רוברט גרין.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ של האורחים ממנצ'סטר, שלא הניב שערים. ואז בדקה ה-75 קיבל מרלון הארווד, כדור לתוך הרחבה מטדי שריניגהאם בן ה-40, שהחליף את בובי זאמורה. הארווד הסתובב ושלח מקו הרוחב אל תוך תיבת החמש. נייג'ל ריו-קוקר, שהגיע בריצה, הקדים את אדוין ואן דר סאר וקטע את הרצף הנהדר של הקבוצה של פרגוסון, שעמד על 12 משחקים ללא הפסד בליגה. ההפסד הראשון של המוליכה במשחק חוץ באנגליה, הותיר אותה במרחק של 2 נקודות מהמיליונרים של מוריניו.


מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 2:1

התרנגולים, שקיבלו הגרלה קשה בשלב הבא בגביע אופ"א, פיינורד ההולנדית יצאו למשחק חוץ נגד החניכים של סטיוארט פירס. קאלום דבנפורט (16) וטום האדלסטון (24) העלו את טוטנהאם ליתרון מהיר. ג'ואי בארטון, הילד הרע של הכדורגל האנגלי, הצליח רק לצמק בדקה ה-64. בעקבות הניצחון טיפסה הקבוצה של מרטין יול למקום השביעי בליגה עם 28 נקודות.

אברטון - צ'לסי 3:2

אחרי שסיים לפזר הצהרות מלאות ביטחון עצמי לקראת המפגש מול קבוצתו הקודמת פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות, התפנה היום (ראשון) ז'וז'ה מוריניו למרדף אחרי מנצ'סטר יונייטד, ואחרי תואר האליפות השלישי ברציפות שלו באנגליה. צ'לסי הגיעה למשחק חוץ קשה מול אברטון בגודיסון פארק, ונהנתה מהרבה מזל בדקה ה-17, כשאנדי ג'ונסון הוכשל ברחבה, בלי תגובה מצד השופט. בדקה ה-37 שוב טענו שחקני המיליונרים לפנדל, והפעם נענה השופט לתחינותיהם והצביע על הנקודה הלבנה. מיקל ארדטה הספרדי שלח את הכדור לרשת, וצ'לסי ירדה להפסקה בפיגור 1:0.

בדקה ה-49 השיגה צ'לסי את השוויון, כשמיכאל באלאק סובב כדור חופשי מצוין לקורה, והכדור נהדף מגופו של השוער טים האווארד לתוך השער. המקומיים חזרו להוביל בדקה ה-64, מנגיחה של הניגרי ג'וזף יובו, אבל אז הפעילה האלופה את הקסם המוכר שלה מהשנתיים האחרונות. בדקה ה-81 כבש למפארד בבעיטה נהדרת מ-20 מטר, ובדקה ה-87 השלים דידייה דרוגבה את המהפך עם בעיטה מפתיעה משלושים מטר, שמצאה את הווארד לא מוכן ונתנה לז'וז'ה מוריניו שלוש נקודות יקרות במאבק הצמרת.

שער שוויון דרמטי לריינג'רס בדרבי מול סלטיק

אחרי פתיחת עונה חלשה במיוחד בליגה הסקוטית, ידעה יריבתה הבאה של הפועל תל אביב בגביע אופ"א, ריינג'רס, שהפסד גם בדרבי השני של העונה ליריבה העירונית שלהם, סלטיק, יגמור להם סופית את חלום האליפות. אבל דווקא חניכיו של גורדון סטראכן עלו ליתרון ראשון באיצטדיון אייברוקס. בדקה ה-38 הרים שונסוקה נקאמורה היפני כדור לכיוונו של תומאס גראבסן, שהטיס את הכדור מהאוויר לרשת והעלה את סלטיק ליתרון. ריינג'רס לחצה ולחצה, עד שהשיגה את השוויון שתי דקות מהסיום, מרגליו של ברהים חמדאני הצרפתי, שלפחות מנע מהכחולים הפסד ביתי משפיל ליריבתם השנואה.

בעקבות התיקו שמרה סלטיק על פער של 13 נקודות מהשנייה אברדין, ו-16 נקודות מריינג'רס השלישית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully