וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של זביטי: "הוא שבור"

רומן רוזנבלט

18.12.2006 / 10:19

מכבי נתניה שיחררה את ישראל זביטי, ג'ף טוטואנה ואסף בן מוחא. בקבוצה מכחישים שהעבירו הצעה לסבסטיאן רוזנטל

מקורביו הישראלים של סבסטיאן רוזנטל, החלוץ הצ'יליאני שנחשב בעבר לשחקן היהודי הטוב ביותר בעולם, טוענים כי הוא קיבל הצעה מאנשי מכבי נתניה להצטרף לקבוצה. בעבר פורסם על מעבר אפשרי של רוזנטל גם למכבי ת"א. בנתניה מכחישים שיש סיכוי שרוזנטל יגיע לקבוצה.

מכבי נתניה, אין ספק, נמצאת בירידה עצומה בשבועות האחרונים. ביום שבת לא הצליחה הקבוצה לנצח את האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת, ואתמול (ראשון) החל הצוות המקצועי בטיפול שורש במה שאיבחן כבעיה.

הנהלת הקבוצה הוציאה אחר הצהריים הודעה רשמית בה נכתב: "לאחר ישיבה שהתקיימה הבוקר בין הנהלת המועדון לצוות המקצועי הוחלט לשחרר מהקבוצה את ישראל זביטי, ג'ף טוטאנה ואסף בן מוחה. השלושה זומנו למשרדי המועדון וקיבלו את ההודעה על החלטת המועדון".

לפחות מבחינת שחרורו של זביטי מדובר בזעזוע לא קטן. הקשר גדל בקבוצה ומעולם לא עזב אותה. בנוסף, זביטי הוא אחד מהשחקנים האהובים על הקהל הנתנייתי, ואחרי שרבים מאוהדי נתניה קראו לאלי גוטמן "תתפטר" אחרי המשחק מול הקבוצה ממלאבס, עשויים יחסיהם של המאמן והקהל לעלות למתח חדש.

שחקנים בקבוצה קיבלו בהלם, אם כי לא בהפתעה, את נושא שחרורו של זביטי. "זו פשוט בושה וחרפה מה שעשו לו", אמרו כמה שחקנים. "הרי ברור ששום דבר מזה לא על רקע מקצועי. האם ישראל קיבל צ'אנס אמיתי מתחילת העונה? האם יש מחליפים יותר טובים ממנו בשוק? פשוט שברו אותו. הוא שחקן שנמצא בקבוצה תשע שנים ובעצם הותירו את מכבי נתניה ללא סמל וכמעט ללא שחקני בית. אני בטוח שזה לא יעבור בשקט".

זביטי עצמו לא רצה להתבטא בנושא. מקורבים אליו אמרו שהוא לקח את זה מאוד קשה ואחד מהם הוסיף: "אני בטוח שהוא לא יישן בלילות הקרובים, כי מכבי נתניה זה החיים שלו".

עורך דינו, רונן מיימון: "לישראל זביטי יש חוזה במכבי נתניה ל-3 שנים. מכבי נתניה לא יכולה לשחרר עצמה מההתחייבות החוזית עליה חתמה עם ישראל זביטי. ברור לכל בר דעת שהרצון להוציא את ישראל ממכבי נתניה אינו מקצועי. הוא לא קיבל הזדמנות אחת מתחילת העונה כדי להוכיח את עצמו. ישראל הודיע למנכ"ל הקבוצה, קובי בלדב, כי בהתאם לחוזה הוא רואה את עצמו שחקן של הקבוצה לכל דבר וכי בכוונתו להגיע מדי יום לאימוני הקבוצה כרגיל".

זביטי עצמו לא רצה להתבטא בנושא. מקורבים אליו אמרו שהוא לקח את זה מאוד קשה ואחד מהם הוסיף: "אני בטוח שהוא לא יישן בלילות הקרובים, כי מכבי נתניה זה החיים שלו". שני מועמדים להצטרף לקבוצה הם תמיר כהן ועדן בן בסט.

גם ג'ף טוטואנה ימשיך להתאמן עם הקבוצה עד שתמצא לו קבוצה אחרת. השחקן מחזיק במספר הצעות ובכל מקרה, מקורביו אמרו היום כי הוא יימצא את עצמו גם בהמשך העונה בליגת העל. מזואה אנסומבו ואובודו אוקוצ'ה יינצלו את הפגרה לחופשות חג מולד. אוקוצ'ה ייצא לגאנה, בעוד אנסמובו יחבור למשפחתו בבלגיה.

בבן מוחא כבר הביעו התעניינות מספר קבוצות מהליגה הלאומית, ביניהן גם הפועל באר שבע.

הפעם זה מגיע לאיומים

בנושא אחר, היחסים העכורים בין מכבי נתניה לבין בית"ר טוברוק מסרבים להסתיים, כאשר אמש העניין הגיע עד כדי תלונה למשטרה. זאת לאחר שמנהל מחלקת הנוער של מכבי נתניה, דוד חטב הגיש תלונה בגין איומים כנגד יו"ר טוברוק , ירון גולן, בשל ויכוח שפרץ במהלך משחק דרבי בין קבוצות טרום של המועדונים ואשר במהלכם על פי מכבי נתניה הגיעו הדברים עד כדי איומים.

לטענת נתניה, התלהט ויכוח בין גולן וחטב על רקע קללות שהשמיע מאמן קבוצת ילדים של טוברוק אודות מכבי נתניה. בשיא הדברים התקרב גולן בצורה מאיימת לעברו של חטב, הניף את ידו עם שתי אצבעות אשר סימלו ניקור עיניים ואמר לחטב: "אני אחסל אותך, אני אגמור אותך" וקללות נוספות. בעקבות הדברים שהועברו להנהלת מכבי נתניה הוחלט כאמור להעביר את העניין לידי המשטרה.

מצידו של גולן הדברים נשמעו אחרת: "מכבי נתניה הייתה בפיגור של 11:4 והורי השחקנים שלה החלו להפריע למהלך המשחק. הם ניסו לפוצץ את המשחק ולהרביץ למאמן של קבוצת הילדים של טוברוק, ומאמן מכבי נתניה הורחק על ידי השופט. כל זה מראה מי התנהג כראוי ומי לא כראוי. לגבי הדברים שטוענים שקרו ונאמרו, הרי שאני שומר על זכותי לתבוע דיבה את מנהל מחלקת הנוער של מכבי נתניה, דודו חטב. כנראה שכשמפסידים הרבה משחקי דרבי אז מנסים להפיל את הדברים למקומות אחרים".

המשוחררים התאמנו כרגיל

שלושת השחקנים ששוחררו ממכבי נתניה המשיכו להתאמן כרגיל עם הקבוצה, זאת עד שתמצא להם קבוצות חדשות. לפני האימון שוחח גוטמן עם השחקנים ששוחררו אמש מהקבוצה והודיע להם על כך אישית. ישראל זביטי הסביר לגוטמן כי הוא מתכוון לההמשיך ולהתאמן עם הקבוצה בהתאם לחוזה, ואילו גוטמן השיב כי אין לו בעיה עם העניין.

במסגרת החיפושים אחר חיזוק זר, ייצא גוטמן מחר (שלישי) בערב לקפריסין לצפות בשני משחקים במסגרת הגביע ולהתרשם במהלכם משחקנים לחיזוק מכבי נתניה.

מהאימון נעדרו מספר שחקנים שקיבלו מנוחה בשל פציעות וכן מספר שחקנים שקיבלו במהלך האימון מנוחה, דוגמת לואיס מרין ואופיר חיים.

קלמי סבן, שנמצא בחופשה בארץ בשל הפגרה בליגה הרומנית, התאמן היום עם הקבוצה כדי לשמור על כושר. בקבוצה ממשיכים לחפש שחקן זר ויתכן שבשבוע הבא יגיע זר להתרשמות. גם דניאל יאמר יסייע בזכות הקשרים שיש לו עם סוכני שחקנים באירופה. בימים הקרובים עשויות להיות התפתחויות בנוגע לתמיר כהן ועדן בן בסט, שמבוקשים על ידי אלי גוטמן ועשויים להגיע בקרוב לקבוצה.

הקשר הגנאי, איברהים עבדל ראזאק, שחזר למולדתו לאחר הניתוח שעבר בישראל לשחזור רצועות הברך, צפוי לחזור בסוף החודש לישראל, על מנת להמשיך את תהליך השיקום במסגרת הקבוצה.

עדכון ראשון: 17.12.06, 17:15
עדכון אחרון: 18.12.06, 18:52

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully