וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוסו: "אנחנו קבוצה בלי אופי. הזדקנו"

17.12.2006 / 15:42

קשר מילאן התראיין באיטליה והסביר את הסיבות שהביאו את קבוצתו לעונה האיומה שלה. הרוסונרי עוקבים אחרי פאטו מאינטרנסיונאל

ג'נארו גאטוסו, קשר מילאן ונבחרת איטליה, התראיין לכלי תקשורת באיטליה והסביר את העונה האיומה של קבוצתו. "אנחנו נמצאים בקמפיין שפשוט נצטרך לעבור", אמר הקשר האנרגטי, "אנחנו יכולים להגיד שאין לנו מזל, אבל זו לא מילאן של השנים האחרונות. אין לנו אופי".

מילאן התחילה את העונה בצורה לא רעה, למרות עונש הפחתת הנקודות שספגה, אבל לאחרונה החלה לקרטע וצברה 6 נקודות מ-7 משחקים בלבד.

גאטוסו הוסיף: "מה גרם לכשלונות? מלבד המשפט בו הייתה הקבוצה מעורבת, היינו צריכים לפתוח בהכנות מוקדם כי שיחקנו בסיבוב המוקדם של ליגת האלופות. בנוסף, הרבה מהשחקנים הגיעו לעונה עייפים אחרי הגביע העולמי".

מילאן סבלה גם ממכת פציעות, אבל גאטוסו לא מאשים את העובדה הזו בעונה החלשה של הרוסונרי. "ציפינו לכמה חיזוקים בקיץ האחרון והקבוצה הזדקנה קצת. כל הבעיות הקטנות האלו פשוט מונעות מאיתנו לשחזר את העונה שעברה".

את החיזוק עשוי גאטוסו בכל זאת לקבל מכיוון ברזיל. מילאן בעקבותיו של שחקן אינטרנסיונאל, אלשנדר פאטו בן ה-17. דירקטור הקבוצה האיטלקית, אומברטו גנדיני אישר: "אנחנו עוקבים אחריו בעניין ובקרוב נחליט אם לנסות ולרכוש אותו. הבעיה היחידה היא שלילד אין דרכון אירופאי".

* למרות שהוליך את קבוצתו לניצחון 1:3 על קליארי אמש (שבת), מעמדו של מאמן אודינזה, ג'אובני גלאונה, ממשיך להיות מעורער, זאת אחרי שבעלי הקבוצה, ג'יאמפאולו פוצו, מתח עליו ביקורת פומבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully