וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי לוי תובע את הפועל כפ"ס

דורש את מלוא שכרו. מצעד הנחקרים במשרד החקירות וייצמן-יער החל עם אנשי הפועל כפ"ס, שהגיעו להעיד בפרשת אושרי לוי. מכבי חיפה מקווה למשחק חוזר מול הכפר סבאים

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

אושרי לוי מתכוון לתבוע את הפועל כפ"ס במטרה לקבל את מלוא שכרו עד תום העונה. השוער החשוד שוקל גם לתבוע את ערוץ הספורט, על התחקיר שפרסם בפרשה. מנכ"ל כפ"ס, גבי קצרה: "זכותו לתבוע את זכויותיו. אנחנו נתגונן דרך המוסד לבוררות".

עוד לפני כן, היום (ראשון) בשעות הבוקר החלה החקירה הגלויה בפרשת שחרורו של שוער הפועל כפר סבא, אושרי לוי, מהקבוצה. למשרדי החקירות של ויצמן-יער זומנו בין היתר הבעלים של הפועל נצרת עילית, אבשלום נוריאל, ונציגי הפועל כפר סבא, בהם הבעלים אלי טביב, המנכ"ל גבי קצרה והמאמן אלי אוחנה. קצרה היה הראשון מבין אנשי כפר סבא שנכנס לחקירה ואחריו תושאל גם אוחנה. אגב, נוריאל טוען כי לא זומן לחקירה ולכן גם הוא לא מתכוון להגיע.

אחרי שיצא בצוותא עם קצרה ממשרד החקירות, אמר אוחנה: "בסך הכל הגענו למתן עדות. אנחנו יודעים שיש שמועות והיו גם שמועות לפני, אבל לפי שמועות אנחנו לא שופטים אף אחד. גם היום אנחנו מקווים שאושרי ייצא נקי. לא החלטנו שהוא אשם, אבל ברגע שהוא יצא דובר שקר בבדיקה שאנחנו עשינו ובהסכמתו וברגע שהיה ספק אפילו אחד למיליון החלטנו להשתחרר מהחוזה איתו למרות שהתפללנו שבבדיקה הוא ייצא דובר אמת. אם הוא ירצה לתבוע אותנו זה כבר עניין אחר. את שאר הדברים אני משאיר לחוקרים שיעשו את עבודתם. אני מקווה שהעדויות שלנו תעזור לוקרים. אם יש עבריינים בכדורגל, ואני מאמין שהם מעטים אז צריך לעקור את התופעה מהשורש".

בלי קשר, במכבי חיפה מרוצים מההתפתחויות האחרונות. בקבוצה טוענים כי הם ישמחו למשחק חוזר נגד הפועל כפר סבא. כזכור, המשחק שעומד במרכז החקירה הסתיים בתיקו 3:3. בחיפה התאכזבו מהתוצאה משום שהקבוצה חזרה מפיגור של שני שערים, כבשה שער יתרון, אבל ספגה שער שוויון סמוך לסיום.

אושרי לוי עשוי להיחקר מחר. גם שחקני נצרת עילית

בחזרה לחקירה. בויצמן-יער מתכוונים לזמן גם את השוער החשוד לחקירה. בחברה טוענים כי השוער הביע את הסכמתו להגיע לחקירה כשיתבקש לכך. יתכן ולוי יוזמן לחקירה כבר מחר, בכפוף להחלטת החוקרים ולחומר שייאסף.

יש לציין כי החשש הנובע מהחקירה אינו נובע מסימן השאלה באשר להשתתפותו של לוי בה, אלא למתן עדותו של העד המרכזי והאנונימי בפרשה הזאת. בחברת החקירות חוששים שהעד לא יפליל את השוער ולכן לא ניתן יהיה להגיש נגדו כתב אישום ולא ניתן יהיה להעביר את ממצאי החקירה למשטרה לצורך המשך החקירה.

החוקרים דרשו לדעת האם בהנהלת כפר סבא שמעו על מכירות נוספות שבוצעו לכאורה על ידי השוער במהלך העונה הנוכחית. החוקרים נעזרו במהלך החקירה בתוצאות בדיקת הפוליגרף שעבר השוער בעונה שעברה בנצרת עילית וביקשו מראשי כפר סבא את בדיקת הפוליגרף שאותה עבר השוער, שמוכיחה כי הוא דובר שקר. יש לציין, כי פרקליטיו של השוער, עו"ד אייל יפה ועו"ד קרן שטיינפלד, מחזיקים בידיו בדיקת פוליגרף נוספת, המוכיחה כי השוער דובר אמת.

אחרי מספר תשאולים יצא אשר וייצמן, מבעלי חברת החקירות ואמר לכלי התקשורת: "אין כרגע שום מידע שאפשר למסור בשלב זה. לא נוציא מידע מתוך חדר החקירות, זה עשוי לפגוע בחקירה עצמה. החקירות יימשכו ביום-יומיים הקרובים. אחרי שנגבש את עמדתנו נמליץ להתאחדות מה לעשות". וייצמן התייחס גם לפרשת נצרת עילית בסוף השבוע האחרון ואמר: "אנחנו חוקרים את זה ואת פרשת אושרי לוי ושתי החקירות קשורות. כשנחליט שיש בסיס להעביר את המידע למשטרה, נעשה זאת".

מלבד אנשי כפר סבא, הגיע לתשאול במשרד החקירות גם יניב כהן, מנכ"ל הפועל נצרת עילית. כהן אמר: "על השאלות נענה רק לגורמים המוסמכים. התקשורת תיאלץ להתאזר בסבלנות. לצערי זה קשור לכל מה שקורה בכדורגל הישראלי בזמן האחרון". מחר חקירת נציגי נצרת עילית, ביניהם השחקנים, עשויה להימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully