וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאלי כהן יש גב מהאוהדים

לי בוץ

17.12.2006 / 12:50

אוהדי מכבי ת"א התקשרו למאמן אחרי הביקורות בתקשורת על צורת המשחק שלו, והביעו תמיכה. מכבי עוקבת אחרי שני קשרים אחוריים

אוהדי מכבי ת"א התקשרו היום (ראשון) לחזק את מאמן הקבוצה, אלי כהן, בעקבות הביקורות עליו ועל צורת המשחק שלו בתקשורת בתקופה האחרונה. בין היתר גם ביקשו האוהדים מכהן לחזק לקבוצה.

אחד מהאוהדים, אושרי ביטון, אמר היום: "אלי עושה עבודה טובה במכבי ורואים שהקבוצה חשובה לו. אנחנו יודעים שהוא רוצה לשחק התקפי, אבל בשביל זה צריך חיזוק".

כהן הודה לאוהדים על התמיכה ואמר להם שיעשה הכל על מנת לרוץ לאליפות עד סיום העונה, גם אם לא יגיע רכש. בנוסף אמר כהן: "יש לי תכניות לחזיוק ואני מקווה לממש אותן, אבל זה לא משהו שתלוי בי". אורי משיח, מראשי האוהדים, אמר: "אלי כהן צודק, אבל מכבי חייבת להתחזק בפגרה. הסגל קצר וחבל אם אחרי הפגרה הצמרת תתחזק ותשאיר את מכבי מאחורה".

כהן הוסיף והבטיח לאוהדים, שלאחר הפגרה שחקנים שלא קיבלו צ'אנס, כמו יוסי ביטון ויוסי שבחון יקבלו יותר הזדמנויות. גורם במועדון התייחס לשחקני הספסל כשאמר: "כהן עושה דברים בצורה ייסודית וחושב על טובת הקבוצה לטווח הארוך. זו הסיבה שרק מי שמוכיח את עצמו באימונים משחק".

שמו של כריסטיאן פביאני הוזכר כמועמד לקבוצה, זאת במידה ויקבל שחרור מבית"ר בינואר. אם זאת, במכבי הבהירו כי מדובר או בפביאני או באלן מסודי, מאחר ואין באפשרות הקבוצה להביא את שניהם. מערכת היחסים הקרובה בין אנשי בית"ר לאנשי מכבי עשויה לתרום למהלך הבאתו של פביאני לתל אביב, אבל בינתיים טוען החלוץ כי הוא ישחק בארץ רק בבית"ר. סוכנו אף טען כי לא נעשתה אליו פנייה ממכבי.

אלי כהן רוצה קשר אחורי זר וכבר יש לו שני מועמדים מליגות אירופאיות. בקבוצה הוסיפו שמדובר בשחקנים עם קבלות, שעלותם נעה בסביבות ה-250 אלף דולר. במכבי התייחסו גם לז'אן ז'אק גוסו גוסו, שהיה מועמד למכבי ובסופו של דבר סיכם במ.ס אשדוד, וטענו כי הם לא מצאו סיבה לשלם 200 אלף דולר על שחקן שיהיה חופשי בסוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully