וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז: "בברזיל או בארגנטינה פארדיו היה מפוטר מזמן"

17.12.2006 / 11:56

חלוץ ווסטהאם מבסוט שהמאמן הקודם עזב. הפטישים ייפגשו את מנצ'סטר יונייטד (18:00) במשחק הבכורה של אלן קרבישלי כמאמנם

ווסטהאם תפגוש היום (ראשון) את מנצ'סטר יונייטד למשחק קצוות (18:00). לא בטוח שלמפגש מול מוליכת הליגה במשחק הראשון בקדנציה שלו פילל מאמנה החדש של ווסטהאם, אלן קרבישלי, אבל מה לעשות, זאת ההגרלה. "לפני שנה היה לנו רעב גדול", לקח לעצמו קרבישלי את הקרדיט בראיון לאתר הרשמי של הפטישים, "עכשיו עלינו למצוא את הרעב הזה שוב ולהתחיל לנצח משחקים".

קרבישלי יקווה לבכורה טובה יותר ממשחק העזיבה שלו את צ'רלטון לפני שנה. גם אז פגש המאמן את מנצ'סטר יונייטד, באותו יום זה הסתיים ב-0:4 ליונייטד.

"הופתעתי שפארדיו החזיק כל כך הרבה זמן"

הניוז אוף דה וורלד מפרסם הבוקר ראיון עם קרלוז טבז. החלוץ הארגנטינאי עמד תחת אור הזרקורים מאז הגיע לווסטהאם בתחילת העונה, וכל צעד שלו תועד בתקשורת האנגלית, שהרבתה להטיל ספק ביכולתו להשתלב בכדורגל האנגלי.

"הופתעתי לראות כמה זמן אלן פארדיו החזיק בתפקיד. בארגנטינה או בברזיל הוא היה מפוטר מזמן", אמר טבז והוסיף: "אצל פארדיו אף פעם לא קיבלתי הזדמנות ראויה ותמיד נאלצתי לשחק בתפקידים לא מוכרים, בניגוד לרצוני. שיחקתי בעמדות שלא הבנתי ואיבדתי הרבה מהיכולת האישית שלי בגלל זה".

אחרי שתקף את מאמנו הקודם על יכולתו המקצועית, טבז ידע להחמיא לו על דברים אחרים: "אני לא חושב שלפארדיו היה מושג לגבי היכולת שלי כשחקן. לעומת זאת, הוא תמיד התעניין בי ובחאבייר מסצ'ראנו, דרש בשלומנו ושאל אם אנחנו צריכים משהו. על כך אני מודה לו. הוא איש כדורגל טוב, אבל מתאים לאמן קבוצות אנגליות בהן אין שחקנים זרים עם מוניטין גדול".

בינתיים, במסגרת הספקולציות הצהובות של התקשורת האנגלית לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר, נטען כי קפטן הפטישים, נייג'ל ריו-קוקר, נמצא בדרכו ליריבה העירונית, ארסנל. גם חאבייר מסצ'ראנו עשוי לעזוב.

סטיבנס נגד ההתאחדות

לורד סטיבנס, שמונה לחקור את פרשת ההעברות הלא חוקיות בכדורגל האנגלי, צפוי להכריז על מסקנותיו השבוע. אדם המקורב לחקירה סיפר כי "המסקנות של התחקיר עשויות לסיים את הסיפור של ההתאחדות האנגלית כפי שהיא מתנהלת כיום. אחרי זה ייתכן שהאחריות שתהיה בראשות ה-FA תיגע בעיקר בנבחרת, אבל הרבה פחות בליגה ובקבוצות".


הגורם הוסיף וסיפר כי קבוצת החוקרים תחת הלורד סטיבנס נתקלה בלא מעט מקרים של ניהול לא נכון, או למעשה חוסר יכולת מצד אנשי ההתאחדות לנהל את הכדורגל היום. סטיבנס צפוי להמליץ להקים ארגון חדש שישלוט בכדורגל האנגלי, בליגה ובמפעלי הגביע.


ב-10 החודשים האחרונים חקרו הלורד וצוותו 362 עסקאות של העברת שחקנים בין 29 קבוצות שונות, בין ינואר 2004 לינואר 2006.

* באנגליה מדווחים שסוון גוראן אריקסון הגיע לצרפת כדי לנהל משא ו8מתן על הצטרפותו למארסיי הוא לפ.ס.ז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully