וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק שניה, אייברסון

17.12.2006 / 10:14

AI לא מגיע כל כך מהר לדנבר, וייתכן שבכלל יישאר בפילי עד פגרת האולסטאר. צפו גם בקטטה הענקית בין שחקני דנבר לניקס

אלן אייברסון לא הולך כל כך מהר לדנבר, ומתברר שהדיווחים על טרייד היו, לפחות לעת עתה, קצת מוקדמים. כרגע נראה שאייברסון ימשיך ללבוש (בתאוריה, כמובן) את מדי פילדלפיה, ולתקופה לא מבוטלת - עד פגרת האולסטאר, שיתקיים ב-18 בפברואר.

"ממה ששמעתי, אני לא חושב שזה סגור שם", אמר דוק ריברס, מאמן בוסטון, שהייתה גם היא בראש הציידים של אייברסון. אפילו מאמן דנבר עצמה, ג'ורג' קרל, היה סקפטי ואמר ל-"USA TODAY": "אני חושב שזה אכן המצב והוא לא יעבור אלינו עד האולסטאר. לא הייתי מעורב בכל השיחות האלה, ואני לא יודע יותר מדי פרטים". הנאגטס מפחדים, בין השאר, מגובה המס שישלמו על אייברסון - 26 מיליון דולר בעונה הבאה.

ובכל מקרה, מי שיכול להיות רגוע הוא קייל קורבר מפילי, ששמו הוזכר לא אחת בהקשר אפשרי לטרייד. "אני לא מודאג, אני נשאר פה", אמר קורבר, שטוען כי זה מה שאמר לו המנכ"ל, בילי קינג.

ואם בדנבר עסקינן, מה יותר טבעי מלעבור למכות של הבוקר? בלינקים שלמטה תוכלו לצפות בקליפים המתעדים את חילופי המהלומות מהמשחק שבו הורחקו עשרה שחקנים, חמישה מהניקס וחמישה מהנאגטס, במשחק שבו הביסה דנבר את ניו יורק 100:123. אחת הסיבות להתלהטות הרוחות הייתה העובדה שכשהמשחק היה גמור (בזמן התגרה התוצאה הייתה 100:117 לדנבר, מעט יותר מדקה לסיום), דנבר נשארה עם החמישייה החזקה שלה על המגרש, כולל כרמלו אנתוני, אקט שנחשב לחוסר כבוד בקודי ההתנהגות בספורט האמריקאי. כרמלו אנתוני, ג'יי אר סמית, מרקוס קאמבי, אדוארדו נאחרה ואנדרה מילר הורחקו בדנבר, דייויד לי, צ'אנינג פריי, מארדי קולינס, ג'רד ג'פריס ונייט רובינסון מניו יורק. התקרית אירעה לאחר שסמית הופל בברוטאליות בכניסה לסל על ידי קולינס. אנתוני הגיע יותר מאוחר ונתן כאפה לקולינס, כשהמהומה כבר ניצתה.

לא ברור כמה שחקנים עזבו את הספסל (מה שגורר הרחקה, אם הם נכנסו לתחומי המגרש), אולם השדרים ציינו כי ג'מאל קרופורד וסטפון מארבורי נשארו במקומותיהם. עכשיו צריך לבדוק מה יעשה דייויד שטרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully