וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כהן סרב להצעה להישאר במכבי ת"א

דוד מרואני, "הארץ", ולי בוץ

18.12.2006 / 16:02

הצהובים ממשיכים לדלל את הסגל והקשר מצא עצמו בחוץ. רזיץ', שגם שוחרר, רצה תשלום מלא. מכבי תדרוש פיצוי על גוסו גוסו

מכבי ת"א ממשיכה לשחרר שחקנים ולפנות לעצמה מקום בסגל, והערב (ראשון) הצטרף לירן כהן לתמיר כהן ואיבן ראזיץ', שכבר קיבלו הודעה על סיום דרכם במועדון. כהן מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל, המובילות שבהן מכבי נתניה ובני יהודה.

נודע כי מכבי הציעה ללירן כהן שתי הצעות. בראשונה מכבי הציעה לו לחתום על חוזה לשנתיים, ושמכבי תשאיל אותו עד לסיום העונה הנוכחית. בשנייה דובר על מציאת קבוצה והליכה לוועדה למעמד השחקן. לירן כהן סירב לשתי ההצעות, ושוחרר.

למרות שיחרורום של השחקנים, בקבוצה עדיין לא מוצאים את רזרבות הכסף על מנת להחתים חלוץ זר בקרית שלום. ביום שישי האחרון הודיעה הנהלת הקבוצה לראזיץ' כי הוא משוחרר מסיבות מקצועיות. הקשר הקרואטי דרש מההנהלה את תשלום שכרו המלא עד לתום העונה, אולם שמע בתגובה כי אם לא ייקח את משכורתו האחרונה ויתחיל לחפש לעצמו קבוצה חדשה הוא צפוי להתייבש ביציע עד לסיום העונה. ראזיץ' הבין כנראה שצפייה קבועה במכבי תל אביב מדי שבוע עלולה להיות אכזרית במיוחד והחל לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

בפגישה בין [[לוני הרציקוביץ']] ל[[אבי כהן]] סיכמו השניים על שחרורו של תמיר כהן, כשגובה דמי ההשבחה ייקבע על ידי הוועדה למעמד השחקן. מכיוון שהכספים על שני השחקנים צפויים להיכנס לחשבון הבנק של מכבי רק כשכהן וראזיץ' יחתמו בקבוצה חדשה, לאלי כהן עדיין אין כסף נזיל כדי לחזק את הקבוצה.

מכבי תדרוש פיצוי של 200 אלף דולר על גוסו גוסו

מכבי תדרוש פיצוי בעקבות סיכומו של הקשר ז'אן ז'אק גוסו גוסו במ.ס. אשדוד. זאת מאחר ולטענת הקבוצה בידי המועדון מסמך בחתימת סוכנו של השחקן, שקובע כי גוסו גוסו ישחק בישראל אך ורק במכבי ת"א ולא - תפוצה הקבוצה בסכום של 200 אלף דולר. הצהובים יפנו בנושא הן לפיפ"א והן להתאחדות לכדורגל בישראל.

לאחר המשחק מול הפועל כפ"ס בשבת, יצאו שחקני מכבי ת"א לפגרה של ארבעה ימים ואימוני הקבוצה יחודשו רק ביום חמישי. הזרים המריאו לחופשת מולדת, ממנה יחזרו ביום שבת.

עם זאת, הצהובים לא ינוחו בחג החנוכה, אלא יצאו לפעילות קהילתית. היום ישתפפו מספר שחקנים בטקס הדלקת נרות בשוהם, ביום רביעי יבקרו שחקנים אחרים בבית החולים לחולי נפש 'גהה' וידליקו נרות גם שם וביום חמישי ישתתף הקפטן אבי נמני ב'שירותרום', שם יעניק כדור חתום לחייל גולני שנפצע במלחמת לבנון השנייה.

עדכון ראשון 17/12 9:47
עדכון אחרון 18/12 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully