וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר אבדון זכה באליפות בריטניה בסנוקר

18.12.2006 / 7:27

ניצח את סטיבן הנדרי 6:10 במשחק הגמר ביורק והפך לשחקן התשיעי בהיסטוריה שזכה בשני התארים המשמעותיים בעולם

פיטר אבדון הצטרף אתמול (ראשון) לחבורה מכובדת של שחקנים שזכו באליפות העולם ובאליפות בריטניה הפתוחה בסנוקר. אבדון זכה באליפות בריטניה ביורק אחרי שגבר במשחק הגמר על סטיבן הנדרי 6:10.

ההתמודדות נפתחה בצורה שקולה ואחרי שמונה משחקונים המצב היה שיוויון 4:4, כשאבדון משיג בדרך ברייק של 135 נקודות. בסשן השני של הגמר הנדרי נראה שפוף וחסר ביטחון, החמיץ מכות פשוטות ונקלע לפיגור 8:4. הסקוטי חזר לעצמו, צימק ל-8:6 אחרי ברייק של 116, אבל זה כל מה שהוא היה מסוגל מול אבדון השקול והמדויק.

אבדון הפך לשחקן התשיעי שזכה בשני התארים המשמעותיים ביותר בסנוקר המקצועני והצטרף לאגדות כמו: רוני אוסליבן, סטיב דייויס, טרי גריפיתס, אלכס היגינס, ג'ון היגינס, ג'ון פארוט, מארק וויליאמס וסטיבן הנדרי עצמו.

אבדון בן ה-36, אנגלי שמתגורר בדובאי שבאמירויות, אמר בסיום: "היה לי חשוב מאוד להיכנס לרשימת השחקנים המכובדת הזאת. עבדתי קשה מאוד כדי להגיע לזה והיו לי כמה קרבות מאוד קשים באליפות הזאת. הגמר היה די מצחיק כי החטאנו המון כדורים, אבל צריך לזכור שהיה עלינו הרבה לחץ".

הנדרי, שפיספס הזדמנות לתואר חמישי בקריירה באליפות בריטניה: "זה היה אחד מאותם ימים בשבוע שבהם אני פשוט לא רוצה לשחק. הייתה לי הזדמנות מצויינת לעלות ל-1:4, אבל מאותו רגע פיטר השתלט על המשחק והיה הרבה יותר טוב. למרות הכל, גם הוא היה יכול לשחק הרבה יותר טוב. לשנינו כבר היו משחקים הרבה יותר טובים בעבר".

למרות שהנדרי ניצח את אבדון ברוב ההתמודדויות בינהם, אבדון היה זה שניצח בגמר אליפות העולם 2002 בתוצאה 17:18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully