וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפפי קימוטו יש עתיד בהרצליה?

רומן רוזנבלט

16.12.2006 / 21:36

החלוץ, שהתבטא לגבי רצונו לשוב לבלגיה, פתח והבקיע מול מכבי פ"ת, ומחר (ראשון) תחליט הקבוצה אחרי פגישה עם סוכנו על עתידו

במכבי הרצליה קיבלו באכזבה מסוימת את תוצאת התיקו הערב (שבת), אך לעומת זאת היו מרוצים מהשיפור באיכות המשחק של הקבוצה. בהרצליה מרוצים בעיקר מהעבודה כי הקבוצה לא נפלה מיריבותיה במשחקים האחרונים, מה שמתחיל להביא אט אט תוצאות. "שיחקנו טוב והיינו צריכים לנצח היום. מבין כל הקבוצות בתחתית, אנחנו הקבוצה שמשחקת הכי טוב באחרונה, אם המאמן הכי טוב", אמרו הערב גורמים בקבוצה.

כמו כן, במועדון ממשיכים לחשוב על חיזוק, כאשר פרדי דוד ממשיך לחפש קשר קדמי זר שיחזק את הקבוצה בחודש ינואר. לגבי החלוץ פפי קימוטו טרם התקבלה החלטה. כזכור השחקן התבטא לאחרונה לגבי רצונו לשוב לבלגיה, אך הערב פתח, היה טוב ואף הבקיע. מחר (ראשון) צפויה להתקיים פגישה עם סוכנו בכדי להחליט לגבי עתידו של השחקן. במידה וירצה לעזוב, עשויה הקבוצה להתחזק בחלוץ זר במקומו, מה גם שלא התקבלה עדיין החלטה סופית לגבי איבון ארייטה שירד הערב לספסל ואשר חוזהו נגמר בסוף החודש.

עוד שחקן שמסיים חוזה בסוף דצמבר הוא הבלם ליאוניד קרופניק שחוזהו יסתיים ב-31 בדצמבר. בהרצליה מרוצים מהשחקן וצפויים להשאירו, בכל אופן בקבוצה יצטרכו לפנות בימים הקרובים לסוכנו כדי לסכם על המשך ההתקשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully