וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הבא אין מחזור טוטו

יואב ויכסלפיש

17.12.2006 / 22:30

בעוד שבועיים פרס של 55 מיליון. דרישה לבדיקת פוליגרף של 3 שחקנים מכל קבוצה בתום משחק המופיע בטוטו. ארגון השחקנים מאיים בשביתה

ביטול המשחק בין הפועל באר שבע לרעננה גרר את הורדת הפרס הראשון בטוטו מ- 40 מיליון לעשרה מיליון שקל בלבד. הערב (שבת) התברר שלמרות השמועות על הטיית המשחקים לא נמצא אפילו מנחש 15 משחקים. מנחשי 14 מביאים הביתה 212 אלף שקל.

בשבוע הבא יבוטל טופס הטוטו, ובמקום מחזור רגיל ייערך רק ניחוש בטוטו עולמי, עם פרס בגובה מיליון שקל. בעוד שבועיים יגיע הפרס ל 55 מיליון שקל. בעוד שבועיים מובטחים לפרס השני 3 מיליון שקל. אם לא ימצאו במחזור זה מנחשי 16 תוצאות יהינו מנחשי 15 מפרס של 10 מיליון שקל.

לוח המשחקים במחזור החמש-חמש יכלול את כל משחקי ליגת-העל, שישוחקו בשבת האחרונה של השנה, ומשחקי הליגות האנגליות. לצורך קביעת פרס השיא הועברו אליו כל הסכומים, שהצטברו בו ב- 12 השבועות.

יו"ר מועצת ההימורים גדעון בריקמן פנה הבוקר למפכ"ל המשטרה, משה קראדי, והציע לו לממן באופן מיידי את הקמתו של מפלג מיוחד ביחידה הכלכלית במשטרה, שיעסוק במאבק ההימורים הלא-חוקיים. מפלג כזה יהיה דומה בהגדרתו ליחידת אתג"ר, הממומנת ע"י חברות הביטוח ונאבקת בגניבות הרכב, או ביחידת ההגירה.

המועצה תדרוש מההתאחדות לכדורגל לקיים בסיומו של כל משחק, המופיע בטופס הטוטו, בדיקות פוליגרף ל- 3 שחקנים מכל קבוצה. הבדיקה תהיה אקראית, בדומה לבדיקות הסמים בספורט.

כמו-כן הוחלט, שעד להתבהרות החקירה המשטרתית בנושא החשדות להטיות משחקים, לא ייכללו משחקי הליגה הלאומית והליגות הנמוכות יותר בטופס הטוטו.

"אנו נחושים לטפל בהימורים הלא-חוקיים ובניסיונות להטות משחקים ביד תקיפה כדי לבער את הנגע הזה. המועצה תעמיד לצורך כך את כל משאביה" מדגיש גדעון בריקמן.

על העובדה שארגון השחקנים איים להשבית את הליגה במידה ושיטת הפוליגרף תתקבל, אמר ברוך דגון, דובר הטוטו: "שארגון השחקנים יעשה מה שהוא רוצה. קודם כל שידאגו שם שהשחקנים יהיו בסדר, אנחנו נדאג ליתר. כל אחד שיעשה את העבודה".


עדכון ראשון: 16.12.06 22:13
עדכון אחרון: 17.12.06 14:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully