וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרע בין פנאן למכבי; דירקטוריון הקבוצה התכנס

16.12.2006 / 21:19

המנהל המסור לא עובר לסדר היום על ההחלטה למנות למנהל השיווק של הקבוצה את אלי דריקס ולא את בתו, לירון. כץ מנסה לפשר

מוני פנאן, מנהלה המסור של מכבי ת"א, נעדר באופן חריג מאימון הערב (שבת) שערכה הקבוצה. פנאן, שנפגע קשות לפני כחודש מההחלטה למנות את אלי דריקס לתפקיד מנהל השיווק של הקבוצה, החרים למעשה את האימון. פנאן ביקש אז למנות לתפקיד את בתו, לירון, שכיום אמונה על תחום קשרי הקהילה במועדון, אולם דיוויד פדרמן העדיף לראות בתפקיד את דריקס ומאז השניים מצויים בנתק.

הנהלת מכבי התכנסה הערב, תוך כוונה לסיים את הסכסוך המדובר במהירות. מי שמנסה לפשר בין הצדדים הוא דווקא רענן כץ, השוהה בביתו שבארה"ב. "הלכתי לקנות סולם כדי להוריד את כולם מהעץ", אמר כץ. כחלק מנסיונות הפשרה עשויה מכבי לפרסם בקרוב הודעת הבהרה מיוחדת באשר למינויו של דריקס.

"אני לא מבין מה מוני קשור למינוי מנהל שיווק", התרעם הערב גורם המקורב לפדרמן. "דיוויד ורענן שמים במכבי הרבה מליונים ומשאירים את ענייני החתמת השחקנים למוני. זו החלטה שדיוויד קיבל ואני לא חושב שמוני צריך להתערב". "מוני הוא איש של כבוד", הסביר מקורב אחר. "הוא לקח קשה מאוד את עניין דריקס והרגיש שמתעלמים ממנו. מוני נפגע, אבל לכולם ברור שהוא הנשמה של מכבי. ידברו איתו, ירגיעו אותו ויהיה בסדר. נכון שהוא נקט בצעד חריג, אבל קשה לי מאוד להאמין שריב שכזה יגרום לו לעזוב את המועדון. הוא לא הולך לשום מקום".

דריקס, אגב, יחל השבוע בחפיפה מסודרת עם מנהל השיווק היוצא, אבי אלבק, וביום שני יוצג רשמית בקרב עובדי המועדון במשרדי הקבוצה שברחוב הירקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully